Hahahaha dit is echt bijna exact mijn tante. Al gebruikt ze meisjes niet en is ze wel zo experimenteel dat ze op haar zestigste verjaardag in haar witte broek met pastelkleuren een pilletje wil proberen
Hahaha dit is de dure mevrouw met een twist!
De ietwat-vergane-glorie-man.
Ooit is dit een aantrekkelijke man geweest, die erg gewild was bij de vrouwen. Inmiddels is hij echter gesetteld, heeft jonge kinderen en is nu echt een papa. Bovendien is hij door het slaapgebrek en minder tijd voor zichzelf wat kilootjes aangekomen en wat grijzer geworden. Hij heeft hier zelf echter de nodige moeite mee. Dat uit zich met name is het dwangmatig jong en hip over willen komen. Hij kleedt zich hierdoor iets te jong voor zijn leeftijd en gooit af en toe ludiek een straattaalterm door zijn vocabulair, of roept uit het niets een hashtag-term. Hij stuurt veel smileys in mailtjes. Als hij vervolgens een bevreemde blik ziet, krabbelt hij wat terug en vraagt iets onzeker of hij deze term wel correct heeft gebruikt. Staat ook altijd vooraan om zich voor te stellen aan leuke nieuwe stagiaires
Hij heeft het graag over de goede jaren, waarin hij erg gewild was en vertelt hier uitgebreid over. Hij schroomt niet terug om te vertellen dat hij ‘echt een goed lichaam had’ of ‘echt wel veel sjans had’. Zoekt overmatig veel bevestiging bij (met name jongere) vrouwen en raakt onzeker en in zijn ego geraakt als hij niet de bevestiging krijgt die hij zou willen krijgen. Overdrijft bij zijn vrienden de mate waarin hij nog aandacht krijg van ‘de chicks’. Is als hij eens in het half jaar uitgaat ook erg gericht op en op zoek naar vrouwelijke aandacht, en voelt de noodzaak om ongevraagd aan anderen te melden als een vrouw (vermeend) naar hem keek en wie hem echt wel zou willen en wie hij echt wel zou kunnen krijgen. Heeft ook de neiging situaties wat rooskleuriger te interpreteren dan ze daadwerkelijk zijn, vaak valt de interesse best wel mee. Zou (mocht de kans zich überhaupt nog voordoen) misschien wel vreemdgaan om de bevestiging te krijgen dat hij nog steeds de adonis is van vroeger, maar zou er wel spijt van hebben, want uiteindelijk is hij gewoon de betrouwbare huisvader.
Standaard basic fit-boy
Ik ben de vrouwelijke variant hiervan
Haha
Dit topic is grappig en confronterend!
We vinden onszelf allemaal zo bijzonder en speciaal maar zijn dit allesbehalve
Het bestuursmeisje:
Is vanuit één of ander dorp naar ‘de grote stad’ verhuisd om te studeren. Heeft spontaan besloten dat ze bij dezen een carrièrevrouw is. Zit daarom nu in het bestuur van de studievereniging van haar studie psychologie, pedagogiek of iets soortgelijks. Het bestuursmeisje heeft namelijk gehoord dat dat erg goed op je cv staat. Doet haar t-shirt of sweater met naam en het logo van de studievereniging nooit meer uit, behalve misschien wanneer ze ‘netwerkt’ met mannelijke leden van andere besturen. Woont op de verenigingskamer. Rent luidkeels bellend door de universiteit terwijl ze orders uitdeelt aan haar mede-bestuursleden want ze is drukdrukdruk en die biercantus organiseert zichzelf niet! Vanwege dit drukke bestaan heeft ze haar spraak optimaal efficiënt gemaakt door te smijten met afkortingen als rela, solli en scrips. Zo’n lettergreep kost toch weer 0,0001 seconde van je dag. Heet vrijwel altijd Sofie.
Ja dit is heel erg mijn eerste (ex-)vriendje. Nu krijg ik er de kriebels van maar op mijn 16e was dit mijn droomman hoor.
Haha, hier heb ik er zo 4-5 van op mijn werk rondlopen
Staan ook altijd vooraan om zich voor te stellen aan leuke nieuwe stagiaires.
Hahaha ja, die precies!
Ik ga het er even bijzetten, voor de compleetheid.
Ik ga echt STUK om deze omschrijving, dit is echt precies het type Nederlander waar ik altijd een soort van fascinatie en zwak voor heb gehad, en wanneer ik terugga naar Nederland op vakantie hoop ik in het dorp waar ik ben opgegroeid ook altijd Max of Wesley tegen te komen, die nu net als hun vader vrachtwagenchaffeur zijn geworden en op wiens facebookprofielen ik soms nog stiekem spiek.
Brabants of limburgs natuurlijk
Dit ben ik, op de mannenshirts na. Want ik draag witte/zwarte oversized vrouwenshirts.
I hate myself.
Spreek uit: Djordy
Tijdens het lezen van de laatste zin dacht ik ‘waar blijft de Wereldwinkel?’. Erg bevredigend.
En dan wel een hemd waar de tepels uithangen hè. Dan zijn de borstspieren nóg beter te bewonderen
ja een tanktop
Ook een herkenbaar type
Hahahahahhaha dit ben ik, Mn insta is letterlijk al deze foto’s Omg op mezelf.
Ik hoop dat ik iets meer cultureel bewust ben, maar ach.
De terrorvegan
De terrorvegan heeft op de een op andere dag besloten geen dierlijke producten meer te eten en te dragen. Voor een moment weet de nieuwe self-proclaimed dierenvriend niet wat te doen met alle spullen van dierlijke materialen: “Weggooien of weggeven?”. Nee, deze leren schoenen zullen gedragen worden tot het bot ze versleten zijn. (De terrorvegan blijft wel tweedehands wollentruien kopen want het oog wilt ook wat.)
Een paar TOMS zijn de eerste nieuwe stappers die de terrorvegan aanschaft. Zolen zo dun als een pizzabodem maar van elk aangeschaft paar TOMS gaat er een tweede paar naar iemand in een ontwikkelingsland. “Das toch mooi man!”
Minder mooi vindt de plantaardige pastoor dat zijn vrienden vleeseters zijn of het vegetariër-geloof aanhangen. Dat moet anders, dus ieder sociaal vreetfestijn wordt aangegrepen om alle vrienden een schuldgevoel aan te praten. “Wist je dat terwijl wij dit gesprek hebben er 5959595995 koeien en varkens afgeslacht worden in het slachthuis. Alleen maar omdat jij een lekkere speklapje wilt eten.”
Waarop de beste vriend, Frank, van de brulveganist antwoordt :“Dat is allemaal mooi en aardig, maar misschien moet jij ook eens een speklapje proberen. Dan ben je minder gauw hangry.”
De terrorvegan baalt dat niemand is overtuigd omdat ie thuis vele uren heeft besteed aan het voor de spiegel oefenen van zijn praatjes die voorzien zijn van statistieken waar Trump het direct Spaans benauwd van zou krijgen. Omdat er nog geen nieuwe zieltjes zijn gewonnen wordt bij thuiskomst direct de computer aangeslingerd. De commentsecties van verschillende vegetarische en veganistische websites zijn direct een slachtveld. Van iedereen die geen vlees eet of probeert te minderen wordt gehakt gemaakt want vegetariër of pescotariër zijn is niet genoeg volgens de terrorvegan. Bovendien moet iedere post op social media het ontgelden waar vlees op prijkt. “VLEES IS MOORD!”.
Uwlch!! Deze vrouwen hebben vaak ook een drankneus en iets te bleke lippenstift in nude kleur. En nagels met steentjes waarmee ze op t scherm van hun iPhone tikken! Tik tik tik en je ziet ze zelden zonder glas witte wijn of rose in de hand!!