Naar aanleiding van Posts in andere topics en een poll uitslag heb ik dit topic geopend.
Beschrijf een type man/vrouw/kind zoals @ludo dit deed over het type ‘Robgeus kind’ en @grace dit deed over het type ‘hulpeloze vader’
Aldus @Ludo:
Ik vind qua blonde kinderen vooral van die jongetjes irritant met stekel haartjes en een (neon) gekleurde bril. En dan ook een lelijke polo of tshirt met een bullshit tekst erop: nevada original since 1897 clubhouse. Zo’n shirt het liefst blauw met neon gele accenten en dan zo’n lelijke geruite korte broek erbij en birkenstock sandalen of als het winter is van die Rob Geus schoenen. Brrrrr
Robgeusschoenen
Aldus @grace:
“Volgens mij heb ik dit wel vaker gezegd, maar de hulpeloze vader is een van mijn minst favoriete ‘grappige’ figuren. O hahaha, mama is die ene keer per jaar een avondje weg om godverdomme eens iets voor zichzelf te doen, dat wordt chaos thuis!!! Luiers verkeerd om en de baby met duct tape op je buik plakken want hoe werkt de draagzak?? En wat is een keuken? Staat er eten klaargemaakt om in de magnetron te doen? Nee? Pizza bestellen dan haha ja want het is papa-avond en papa is te beroerd om boodschappen te doen en te koken! Kom maar door met de hilarische memes van ‘dad hacks’! Mannen zijn debiel haha! Om te janken.”
Ten alle tijden bedoeld als satire en nooit om iemand te beledigen!