Beleggen/investeren

Ja ik ook :sob: wat is er met het volume?

Woehoe ik sta weer in de plus met GME :rocket:

5 likes

Ik ook :partying_face: en ook bijna met mn amc :joy:

Sta eindelijk sinds de aankopen van mn aandelen in het groen haha

1 like

Dit is insane. Niemand snapt echt wat er nu aan de hand is. Ik kijk nu een live stream. Daar wordt ook iedereen gek.

2 likes

I know zo bizar hè. Is dit de waarheid die nu alles inhaalt of is er iets anders aan de hand?

Ik ben in elk geval weer heel blij met mn ene gme aandeel, omdat ik de hype weer lekker voel haha😂
Als ik er iets aan overhoud is het alleen maar mooi meegenomen

2 likes

Holy Shit al meer dan 300% gestegen in 1 dag en al bijna de 200 dollar aangetikt.

1 like

Morgen gaat een interessante dag worden!

3 likes

Dit is echt ziek haha. Wat wordt jullie verkoopprijs? Reddit gaat voor minimaal 100k per aandeel lees ik :joy: zou leuk zijn, maar denk niet dat ik dat risico ga nemen haha

30k lijkt me een mooi bedrag! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

@Sensatie eerlijk ik zou al blij zijn met m’n inleg terug. want dat was 295$ waarvan ik niet had verwacht dat ooit nog terug te zien.

5 likes

afbeelding

Hahaha goede vibe voor vandaag.

1 like

@Sensatie ik verkoop er twee op 500. Dan heb ik mijn hele investering er weer uit met wat winst. De rest laat ik staan totdat er absurd hoge bedragen worden behaald. :grimacing:

3 likes

Hahaha ik ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren EN of ik me nu niet zo laat meeslepen door de hype.

Ik vind namelijk nog steeds dat ik me voor het karretje van uberasshole elon musk heb laten spannen en een paar retards op reddit. Aan de andere kant is Vlad van robinhood ook een uberasshole dus I’m good.

Maar wat ik iig niet ga vergeten is dat er heel veel mensen (ok misschien niet heel veel maar zeker genoeg) gewoon door de hype geld wat ze niet hadden allemaal in gme gestopt hebben en dat die als ze verkocht hebben een heel erg groot probleem hebben. En als ze niet verkocht hebben hopelijk de lening kunnen terugbetalen etc.

Ik moet ook denken aan het verhaal van die student die de 17k die zn ouders voor m gespaard hadden in gme had gestopt. Als gme nu weer de 300 aantikt betekent dat imho absoluut niet dat die kerel een goeie beslissing heeft gemaakt. Hij is nog steeds een debiel en het blijft heel erg onverstandig om alles in 1 aandeel te stoppen en dan ook nog een heel volatiel aandeel.

De rest van de dag ga ik mogelijk weer lekker meehypen en :gem::open_hands::rocket::rocket::rocket::rocket: maar ik vind dit soort dingen wel belangrijk om in m’n achterhoofd te houden (net als mijn beweegredenen om in te stappen en hoe het treintje naar beneden voelde en -200 euro etc).

5 likes

Helemaal eens met wat je zegt!! Ik hoop dat die jongen z’n GME wel gehouden heeft, anders is het nu een dubbele klap :see_no_evil:

1 like

Had ik net mezelf gedwongen niet meer zo obsessief bezig te zijn elke dag met aandelen krijgen we dit weer!

3 likes

Ja precies hetzelfde. Heb gisteren nog op tijd 1 bijgekocht toen 'ie nog rond de 45 dollar was oefff, hopelijk goeie beslissing.

4 likes

Nou echt hè! Ik heb toevallig net uitgezocht hoe laat de premarket start en sommige brokers starten al vanaf 4am. Dat is over een halfuur (sorry voor deze info :joy:)

Ik heb m’n vrije dag goed gekozen deze week in ieder geval :+1:

3 likes

Oh en een tip voor vandaag. Koop geen aandelen bij vanwege FOMO. Doe dit alleen als de prijs laag genoeg is. 300 euro was achteraf niet slim geweest. Het kan net zo goed allemaal weer mis gaan vandaag.

Ondertussen ga ik genieten van dit soort filmpjes haha.

4 likes

Hele goede (ja ik ben excited, dus reageer op bijna alles hier haha). Door jouw post over bijkopen had ik er gisteren trouwens bijna nog 4 bijgekocht. Dan had m’n gak rond de 80 euro gelegen nu :sweat_smile:. Maar goed je weet het natuurlijk nooit en dat was ook een gok geweest.

Mensen die rond de 300 dollar hebben gekocht, wat gaan jullie doen? Ergens denk ik te verkopen als het 200 bereikt ofzo, om verlies te minimizen, maar het zou misschien tofh naar 300 kunnen gaan