Misschien komt er nog een daling aan, maar hij staat nu op 67 dollar wow haha. @Bergamot bedrijven die dividend uitkeren is sowieso wel een goede investering. Zo lang het goed gaat met het bedrijf haal je er toch altijd een klein bedrag uit ieder jaar
Ik wou net komen melden dat het inderdaad dom was om te wachten stijgt als een gek ineens
Zou dat komen omdat er een hoop shorts zijn die hun positie aan het dekken zijn? Ik kijk met verbazing haha. 73% in de plus vandaag. Lekker volatiel wel.
Hij staat al op 91.70 en is al 2x gehalt (dit is geen woord? ) in het laatste half uur
wowie wat gebeurt er
Wat zegt wsb?
Jaaa! Leuk om dit weer eens mee te maken. Ik speel gezien quite zo. Dit stoppen gebeurt trouwens vaker. Heeel benieuwd wat er morgen gaat gebeuren. Hopen dat dit ronde 2 is haha.
Pfoe ik ben ook benieuwd. Mijn ene GME aandeel kostte 220 dollar, dus zou mooi zijn als ik toch meer terug krijg dan ik dacht
Wsb is volgens veel redditers niet meer betrouwbaar, er gaan verhalen rond dat er bots en betaalde accounts tussen zitten die voor “de hedgefunds” werken. Veel posts over gme werden verwijderd, mods werden vervangen, allemaal rare dingen en een hoop negativiteit daar. Klinkt nog al conspiracy, maar goed haha. Er is nu een wallstreetbetsnew en een speciale gme sub. Mensen gaan los nu haha
Jeetje, ik schrik er gewoon van haha. Dit had ik niet meer verwacht. Ik heb 2 aandelen GME en dacht er zelfs over om m’n verlies maar te nemen en het ergens anders in te steken. Maar nu wordt het toch weer leuk. Ben benieuwd naar morgen!
Succes! Ik hoop het voor je! Ik begon op 300 euro geloof ik, dat vond ik toch wat teveel haha.
Ik heb echt net deze week een extra degiro rekening geopend om te spelen. Denk dat ik maar eens met AMC ga spelen.
Holy shit, wat is dit? Mijn GAK is 146 en ik had niet verwacht nog quite te kunnen spelen eigenlijk
Volgens mij gaan ze iets te los, want Reddit laadt niet eens meer
After hour market staat al op 120 dollar wat da fack gebeurt er?
Ja dit begrijp ik ook niet zo goed. Hoe zit dat met de after hours trading? De beurs is toch gesloten?
Sommige mensen kunnen na- en voorbeurs traden. Sowieso hedgefunds, maar ook Sommige brokers bieden dat aan
@Moezemeisje reddit ligt er bij mij nu ook uit
Hele boeken zijn er over beleggen en dan gebeuren dit soort dingen, waardoor het beste advies ‘Lurk op Reddit en volg Elon Musk op Twitter’ lijkt. En ik vind het geweldig
Ik mis Reddit om nu dingen uit te leggen potverdorie. Het volume nu is ook bizar.