Beleggen/investeren

Ja vervelend zeg, ik wil wat AMC bijkopen maar zo kom ik niet ver haha

1 like

Bij mij loopt 'ie niet achter maar loopt echt vast. Dus ik heb er nog een tabje naast met google stock koers.

Vertraging koersinformatie

Vanwege een technisch probleem kan het helaas voorkomen dat de koersinformatie voor sommige producten niet accuraat is. Er wordt uiteraard gewerkt aan aan een spoedige oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Ondanks het ontbreken van koersinformatie is het toch mogelijk om orders te plaatsen en uitvoering te krijgen. U kunt in dat geval gebruikmaken van een externe koersbron.

Voor koersinformatie kunt u onder andere terecht op de websites van de beurzen zelf. In het geval van hefboomproducten kunt u deze informatie ook bij de uitgevers vinden.

Euronext
https://live.euronext.com/

Börse Frankfurt

New York Stock Exchange

1 like

ja zelfde grrr

Ik ben zojuist van de app overgestapt naar mijn laptop/de website die lijkt namelijk wel beter te werken.

Straks maken jullie degiro hun app kapot :crazy_face:

3 likes

haha ja ik zei net al tegen mijn vriend, die arme mensen daar op support

Jep. Ik heb nu 30 aandelen. Ik heb er niet echt een plan voor. Zou wel leuk zijn om wat te kunnen verkopen voor 100 dollar per stuk haha. Heb jij een exitstrategie?

Super laag volume, iedereen is dus wel aan het holden! En deze dip is leuk voor de twijfelaars.

4 likes

Waarom crasht ie :’(

Ik denk dat AMC ook heel afhankelijk gaat zijn van wat er met GME gaat gebeuren. En als de hedgefunds de boel bij GME niet meer kunnen redden zullen ze bij AMC vast eerder ingrijpen zou ik denken?

1 like

Ik wilde ook AMC of GME kopen, maar alles crasht zo hard dat ik nog niet durf :see_no_evil:

Ik heb een order uitstaan voor 10 AMC op een laag bedrag. Ben benieuwd of ik ze kan kopen.
Ik heb net wel al 2 BB gekocht!

2 likes

Hoe laag denk je dat AMC gaat komen? GME zit gewoon alweer rond de 200 dollar. Echt een rollercoaster dit!

Ja dat denk ik ook! Er zijn nog wel wat dagen te gaan voordat de aandelen echt gekocht moeten worden.

ik wil ook nu een GameStop kopen (heb 8 AMC aandelen), maar mn vriend raakt helemaal in paniek :sweat_smile:

1 like

Ik heb echt geen flauw idee. Voor mij een grote gok dit. Ik heb net 10 aandelen voor 14 dollar gekocht!

1 like

haha dat gaat hard naar beneden :grimacing:

Hold! Dit soort dalingen hebben we ook vorige week gezien.

6 likes

Op welke beurs heb je amc gekocht?