Oh wat stom ik las helemaal over AMC heen! Maar precies hetzelfde antwoord eigenlijk, want voor AMC geldt hetzelfde !
Ja! Zodra iemand een aandeel voor je limietbedrag aanbiedt wordt hij uitgevoerd. Je kan je limiet aanpassen als je op je openstaande opdrachten drukt. Vind het zo irritant dat ze op de Giro niet voor alle stocks orderboeken laat zien…dan kon je je order daarop aanpassen.
Veel sterkte de komende tijd! Voor jullie lijkt het me niet perse leuk, allemaal mensen die de helft begrijpen en alleen maar denken dat heel veel geld ze door de neus geboord wordt…
Als ik bedenk wat voor vragen jullie wel eens krijgen dan houd ik mn hart vast (sowieso deze tijd want ik vind het fakking spannend)
Nee als je een limitorder hebt gebruikt dan kan dat gewoon, zolang die niet meer dan 20% afwijkt van de huidige koers. Als het niet lukt dan krijg je ook gelijk een melding en wordt je order niet doorgevoerd. Dus als je order er nu staat dan is het goed en dan is het gewoon wachten tot de koers de prijs raakt die je hebt opgegeven en dan koopt hij hem automatisch
Public Service Announcement:
There is no such thing as a short squeeze in physical metals
Ik snap eigenlijk niet waarom je juist in deze gevallen zou kiezen voor market orders? Straks is het opeens met 200% gedaald of gestegen? Je gaat toch niet een random order plaatsen zonder dat je iets van een idee hebt hoe hoog/laag die staat? Tenzij de beurs open is dan, maar nu pre-beurs lijkt me dat niet zo slim?
De filmrechten van het boek hierover zijn ook al gekocht haha. Dezelfde schrijver van The Social Network over Facebook.
Ik bedoel inderdaad voor als de beurs open is. Anders is het inderdaad niet zo’n slimme zet haha
Hier ook 2 x AMC gekocht. Gewoon een gokje om te kijken wat er gebeurd.
Maar dan wel weer in beursgenoteerde physical metals.
iemand ripple aan het volgen? die is heel er gaan het stijgen/dalen
Ik ging meteen even zoeken. “Het gerucht gaat dat de WSB met de hulp van een Telegram-groep genaamd “Buy & Hold XRP 1 FEB 2021” van plan is vandaag om 14:30 uur Nederlandse tijd een gecoördineerde pomp uit te voeren.” (https://nieuws.btcdirect.eu/xrp-telegram/) Interessant om te volgen
Goed nummer voor vandaag haha.
Welke kant dit ook opgaat deze week. Dit hoort volgens mij bij de 21ste eeuw. De mensheid moet deze eeuw volwassen worden en leren om te gaan met social media en kritische informatievaardigheden opdoen. Bewegingen zoals dit dragen eraan bij. Deze week hebben zo veel mensen (Ik ook) geleerd over hoe de aandelenmarkt werkt.
Let’s gooo haha. De markten zijn open. AMC gaat lekker haha
Nu GME nog!
Bij mij gebeurt er niets? DEGIRO lijkt achter te lopen, maar ook via Google is er weinig spannends aan de hand.
ja, DeGiro loopt 15 min achter. AMC sloot ergens rond de 13 dollar, is nu 16 dollar. toch meer dan 20%
(ik zit hier op de bank met mijn ene AMC-aandeel ervan te genieten)
ja degiro lijkt een beetje vast te lopen, ik heb net toch een GME aandeel gekocht haha
First majestic ook…
Gme lijkt erop dat iedereen blijft holden ondanks de (fake) berichten dat het “reddit army” zich nu vooral bezighoudt met zilver …
Ik begrijp opeens hoe mensen die in complotten geloven zich voelen want ik denk echt “hmmm dit klopt van geen kanten allemaal”
Denk nog steeds dat die hedgefondsen illegaal bezig zijn met hun naked shorts en mogelijk counterfeit stocks .
Ja pff, De Giro zit compleet vast bij mij! Irritant!