Beleggen/investeren

Ja ben benieuwd wat dit is… zijn het de hedge funds die aandelen ruilen of de panic sellers (of beide!)

1 like

Yes, we gaan weer omhoog!

1 like

Ik heb 6 aandelen AMC en ik hold.

Strategie van hedgefondsen. Zolang iedereen hold is er weinig aan de hand. En ik zou mezelf niet teveel laten afleiden door andere memestocks want die hebben niet zo’n bizarre short ratio als GME.

4 likes

:rocket: :rocket: :rocket:

3 likes

Hahaha lekker Reddit! To the moon!!!

1 like

Dit laat goed zien hoe de 1% denkt. Jongens worden depressief net zoals vrouwen depressief worden van Instagram. We moeten gewoon weer van het internet af en onze tijd beter besteden. /s fuck man.

1 like

Nou ik heb ook 1 aandeel GME hoor haha! Nu AMC nog even dippen en dan mag alles omhoog :grinning:

3 likes

Ik dacht; ik ga hier niet aan meedoen. Maar vind het veel te interessant en leuk, dus zojuist in de dip 1 aandeel GME gekocht en ook wat AMC.

Met de gedachte dat mijn ASML aandelen zo goed gaan (+55%), durfde ik dat wel aan :stuck_out_tongue:

Mijn vader vermoordt me als ie weet dat ik zo met mijn geld om ga.

13 likes

Zien jullie andere cijfers dan ik? Het is nu toch iets van 240?

Hoe laag was de dip net?

nu is ie alweer naar beneden bij mij, rond 228 :roller_coaster:

Heb m gekocht voor $220. Daarna ging ie omhoog tot $250, maar zie dat het nu de hele tijd heen en weer gaat, dus ja of je dan van een dip kan spreken.

1 like

Dit is een short ladder attack. De trading volume is heel laag. Dit betekent dat er weinig verkocht wordt. Alleen hedgefunds onderling lenen elkaar aandelen. Dit mag. Het kost ze alleen op de lange termijn nog meer geld.

5 likes

Net ook 1 extra GME gekocht op de dip (@199 euro) :grin:

9 likes

Op NYSE.

Ik twijfel nog steeds om een GME te kopen. Zo duur voor één aandeel, zou hij echt nog veel gaan stijgen?

1 like

Wil je dat echt hier vragen? :rofl: er staan genoeg disclaimers overal…maar ik zou zeggen dit is een prima prijs voor een cursus short squeeze.

Maar bij nader inzien zeg ik eigenlijk sowieso niet doen. (Dit is dus voortschrijdend inzicht en een edit).

3 likes

Ik moet echt ophouden met refreshen van de koers. Elke keer als hij wat zakt ben ik een beetje boos :joy::see_no_evil:

Kreeg deze doorgestuurd van m’n gambling buddy. Transacties van het hedgefonds, verkopen steeds in 100 tallen en weinig handel wat de prijs omlaag drijft

Ok het volgende gaat een beetje ver en wel richting conspiracy dus daarom in spoiler

ik heb je gewaarschuwd

Oke, er is dus bijna geen handel in het aandeel omdat iedereen hold. De hedgefunds hebben zelf ook wel wat aandelen natuurlijk. Als ze die dan steeds verkopen dan gaat de koers naar beneden. Je kan zien dat zij het doen aangezien zij 3 a 4 cijfers achter de komma hebben, wat wij niet kunnen. Ze hebben dit ook eerder gedaan door steeds 88 stocks te verkopen, want ze beweerden dat Alt right hier achter zat. En 88 staat voor Heil Hitler. Echt een heel goor spel wat ze doen

7 likes

Heb jij 1 (of meerdere) Gamestop aandeel?

• Ja, 1.
  • Ja, meerdere.
  • Nee, ook niet van plan.
  • Nee, maar nog wel van plan.
  • Que?

0 stemmers