Beleggen/investeren

@fahrenheit451 het is in België maar ja wat in Amerika gebeurt, volgt hier ook.

@Bergamot inderdaad, de beslissing is er ook om beleggers te beschermen. Het aandeel is nu te volatiel en als de Amerikaanse brokers die beslissing nemen, wie zijn wij om daar tegenin te gaan :woman_shrugging:t5:

https://youtu.be/Wfp9PxCoUTQ dit is een leuke stream om te volgen. Of in elk geval niet stom haha.

@Daelyss klopt! Ik ben zo benieuwd hoe dit gevecht afloopt.

Je ziet nu vandaag hoe oneerlijk ons economisch systeem is. Iemand riep net dat het een klassenoorlog is. Dat is zo ontzettend waar.

De short sellers werken nu samen met Robin Hood om de prijs laag te houden. Hier gaan mensen de gevangenis voor in.

5 likes

Ik vind dit ook wel een tweetje hoor

15 likes

Zag je ook dat gekke piekje van 5 minuten boven de 400?

1 like

Ja! Het aandeel is weer goed aan het stijgen.

1 like

De ironie trouwens, dat die app Robin Hood heet.

8 likes

Yes alle posities zijn nu weer geopend in Amerika. Dus er mag weer gehandeld worden in GME. Tijd om te gaan.

4 likes

Ik smul hier wel van hoor, heerlijk :smiley:

2 likes

Veel gedaald vandaag. Dit hoort er bij. Morgen is het belangrijkste. Lol Elon musk is als een gek aan het tweeten.

Ja geen perniek, dit is pas het begin. Ga gewoon rustig slapen.

1 like

Holy shit, echt spannend dit! Ik ben heel benieuwd hoe dit morgen verder gaat… Twijfel of ik nog zal instappen!

Ik geniet hier echt zo van! Reddit is ook heel vermakelijk nu

image

image

(ok dit is allemaal twitter, maar toch)

20 likes

Als je nu nog instapt zou ik het alleen doen met geld wat je kunt missen. Stel ze zorgen er weer voor dat er niet gehandeld kan worden… Wat wil je kopen?

Ja absoluut, het worden dan 1 of 2 aandelen ofzo. Geen grote gekkigheid. Ben vooral zo benieuwd hoe dit gaat aflopen en ook of dit politiek nog verder opgepakt gaat worden

1 like

Wowow ik heb hier helemaal geen verstand van maar ik kan niet stoppen met lezen!

3 likes

Ik vind het zo jammer dat ik moest werken en het ook te druk had om dit overdag te volgen. Heb zin om de hele dag hiermee bezig te zijn. En net de 2 dagen dat je wel vrij bent is de beurs natuurlijk gesloten.

Waar kan ik het het beste volgen vandaag ?

Goedemorgen!

10 likes

Ik ben zo benieuwd naar vandaag. Het aandeel opent sowieso goed, maar ben mega benieuwd of het nog verder gaat stijgen en wanneer iedereen gaat uitstappen.