Beleggen/investeren

Echt een enorme dip nu. Nu is het spannend. Ik heb zelf nog wat bijgekocht. Nu is het afwachten wat er gaat gebeuren. Andere stocks zijn ook gedaald, dus dit kan erbij horen.

3 likes

Dat is toch dé definitie van market manipulation!?

Ja echt fuck die shit. Iedereen is ook wel behoorlijk pissig. Wallstreet mag wel handelen op de beurs en de gewone burger niet? Nee zo werkt het niet.

Gedaald naar 126. Damn.

3 likes

Holy shitballs reddit ligt eruit door wrs ddos aanval (zegt mijn squeeze buddy).
Die Wallstreet boys zijn echt niet legaal bezig…

1 like

huh nee toch? Ik kan er gewoon heen

hahaha dit is echt leip

7 likes

Ahhh ik weet niet wat ik zal doen, bijkopen of niet. Wel niet wel niet wel niet.
Edit: Ik ben een sucker voor het ‘groepsgevoel’

4 likes

WSB kwam ik niet meer op en er is een nieuwe

@Loxodonta omg ik wil ook kopen!! Stick it to the man (herinner mijn berichten van earlier vandaag nog, zo snel gaat het dus. Maar ik word wel serieus boos van wat ze nu denken te flikken)

3 likes

Oh, ook de oude doet het nog bij mij hoor! Ik ben nu ook helemaal geneigd om te gaan kopen, gewoon dat ik ook kan zeggen: ik was erbij.

2 likes

AOC en Donald Trump junior zijn hier nu allebei boos over. Compleet tegenovergesteld van elkaar. Politiek gezien.

Fuck it. Ik heb nog meer gekocht. Het is tijd dat wij eens bepalen wie de markt beheerst.

6 likes

Vind dit heel interessant, een soort oude vs nieuwe macht.

@Max Ik heb ook de neiging om te kopen maar twijfel heel erg. 200 dollar vind ik wel veel geld voor iets waar ik me niet goed genoeg in verdiept heb en nu de markt gemanipuleerd wordt is het helemaal onvoorspelbaar.

2 likes

Nee ik ga het ook niet doen hoor. Ik heb me er niet genoeg in verdiept, en ik zit er ook nog niet in. Als ik nou al aandelen op winst had had ik dat mooi kunnen gebruiken om het zo aan mezelf te verantwoorden!

1 like

Ja echt als die twee het zelfs al met elkaar eens zijn

3 likes

En wallstreet is boos :joy: volgens mij werkt kapitalisme alleen als hen geld er aan verdienen.

3 likes

Haha Ted Cruz is ook weer actief. Het voelt alsof we nu voor het eerst ergens over eens zijn allemaal.

Dit is een gevecht tegen dezelfde mensen die geen enkel probleem hadden om de CDO’s te verkopen die geleid hebben tot de economische crisis in 2008.

1 like

Ik heb er ook 1 hoor. Ik voel me ook helemaal een strijder 🥲😂
Als ik hier straks 100 euro uithaal ben ik helemaal blij en anders was het een mooi punt van 180 euro (nee hoor dan ben ik echt fakking zuur).

5 likes

Haha jeej! Goed ook gekocht tijdens de dip haha. Hou het in elk geval vast tot vrijdag!

1 like

Wij hebben ook een bericht moeten plaatsen dat marktorders door de brokers geweigerd worden maar limietorders wel. Het is echt een gekkenhuis.

Haha wow wat bizar? Dat het ook in Nederland al zo groot is.

1 like

Nou redelijk gedurende de dip, gaat nu op en neer tussen -30 en -70

@Daelyss wel terecht. Bij de giro kan je ook alleen limiet en stop limiet orders doen. Er staat dat ze niet beschikbaar zijn vanwege extreme volatiliteit en dat dat kan leiden tot executies tegen onbedoelde prijzen.

@fahrenheit451 volgens mij is iedereen nu gme aan t kopen ter wereld :joy: kunnen de Amerikanen er alweer bij?

2 likes