Maar sta je dan ook niet even een seconde ? Die sta doel haal ik eigenlijk elke dag wel. Mijn dagen beginnen vroeg.
Nee haha, elk uur sowieso een poosje staan haha.
Haha oooh! Ik dacht al
Precies elk uur een paar seconde staan is genoeg
Misschien snap ik het weer niet helemaal maar ik heb het idee dat mijn stappenteller echt niet klopt?!! Ik heb volgens mân horloge ongeveer 7000 stappen gezet vandaag maar ik heb helemaal niet veel gedaan. Mân telefoon zegt 2800 stappen⊠nu heb ik niet de hele tijd in mân hand, maar vind het verschil vrij groot. Hebben meer mensen hier last van?
Hier blijft die soms op de vorige dag staan. Zou dat het kunnen zijn ?
Heb je je mobiel wel 24/7 bij je? Want mijn mobiel ligt vaak even hier even daar, even in de tas etc.
Ja nee zeker niet! Maar vind het toch een groot verschil, maar misschien dat je ongezien toch nig veel stappen zet zonder mobiel
Is er iemand hier die mij wat vragen wil beantwoorden over een Apple Watch? Ik heb nog steeds het plan om een smartwatch aan mân vriend cadeau te geven en hij is apple-fan, dus ik dacht aan een Apple Watch. Maarrr gezien de prijs (!) wil ik wel weten dat ik een goede keus maak. Is het echt een aanrader, ook voor sporten (hardlopen). Of kan ik beter voor iets anders kijken? Een garmin ofzo? En als je bijvoorbeeld wilt hardlopen met apple watch, moet je dan ook je telefoon nog meenemen om muziek te luisteren via spotify, wel zeker he?
Je kunt vanaf de watch 3 zonder telefoon muziek luisteren.
Ze verkopen ook nog nieuw de watch 3. Die heb ik nu al een aantal jaar en ben er nog erg blij mee!
Die js qua prijs ook een stuk aantrekkelijker
Via spotify niet toch ?
Ik heb zelf een Apple Watch. Qua hardlopen vind ik hem ideaal. Nadeel is wel dat hij elke dag aan de oplader moet. Spotify kun je niet gebruiken zonder telefoon. Apple music wel.
Ik gebruik hem dagelijks al een aantal jaar en hij blijft ook fijn.
Geen idee!! Ik heb geen spotify
Alles apple dus ook apple music
Ja spotify werkt niet helaas
Hmmmm ik twijfel. Want wij gebruiken alleen Spotify en geen Apple Music. En zou die 3 nog wel een tijdje ondersteund worden met updates enz? Nu lees ik ook: er komt een 6 aan, dus nu geen 5 kopen, maar straks met korting. Lastig dit! Ik heb ook totaal geen verstand van Apple.
Updates van apple gaan altijd lang door!
Ik heb zelf een twee. Maar merk wel dat die trager word door de nieuwe updates.
Ik weet dat dit topic eigenlijk voor de AppleWatch is, maar ik weet niet in welk topic dit anders past. Ik mag mijn abbo verlengen en heb nu nog de iPhone XS en twijfel dus of ik de iPhone 12 pro neem of gewoon een goedkope sim only.
- Abbo verlengen met de iPhone 12 pro
- Sim only nemen met mijn huidige iPhone XS
0 stemmers
Hoi allemaal! Ik zwem heel vaak en graag en ik overweeg een apple watch 3 te kopen. Ik twijfel alleen omdat ik mensen onder reviews zie reageren met opmerkingen als âik ga er mooi niet mee zwemmenâ en âuiteindelijk neemt de waterbestendigheid iedere keer dat je ermee gaat zwemmen verder afâ. Zijn er mensen die regelmatig zwemmen met een apple watch 3, en hoe bevalt jullie dit? En zijn jullie verder tevreden met dit model?
Ik heb de 3 al jaren. Niet regelmatig mee gezwommen, op vakantie wel en ga er ook al jaren dagelijks mee onder de douche. Heeft nog nooit voor problemen gezorgd, is een top ding.