Yes ik heb hem eindelijk binnen! Moet het wel echt nog allemaal uitvogelen.
Gefeliciteerd met je Apple watch en welkom bij de club
Aah dankjewel! Hopelijk is het het waard haha.
Hebben jullie een speciale app gedownload/gekocht om whatsapp op je iWatch te hebben?
Nee, je moet het alleen goed instellen qua meldingen, zodat je ze kan lezen op je scherm. (Weet niet meer precies hoe want heb het uitgezet)
Ja je hebt een app nodig, watchchat
De app zegt je wat te doen. (Qr code scannen etc,)
Je hebt er geen speciale app voor nodig inderdaad. Bij de laatste update heeft Apple meldingen uitgezet, en die moet je inderdaad zelf weer aanzetten en dan ontvang je gewoon alles weer.
Ontvang je geen notificaties voor WhatsApp op je Apple Watch? Check dan even de volgende instellingen:
- Zorg dat Sta berichtgeving toe aanstaat in de Instellingen-app onder Berichtgeving > WhatsApp .
- In WhatsApp zelf kun je groepen of gebruikers op stil zetten. Als je dat doet ontvang je geen notificaties, ook niet op je Apple Watch.
- Zorg ervoor dat je Apple Watch de notificatie-instellingen overneemt van je iPhone. Dit kun je instellen in de Watch-app op je iPhone onder Berichtgeving .
- Krijg je wel een melding, maar zie je het bericht zelf niet? Check dan de instellingen in WhatsApp. Ga naar WhatsApp > Instellingen > Meldingen en zet de schakelaar bij Toon voorvertoning aan.
Omg!!!
Maar kun je dan ook een whatsappje versturen?
(Zit nu op mijn werk. Beetje stom om siri dan te gaan commanderen hehe)
Bij mij doet die het nog steeds niet, maar hij heeft ook een update nodig dus misschien dat die het vanavond wel doet.
Je kunt idd ook terugsturen met spraakberichten en vooringestelde antwoorden!
Ik krijg het niet voor elkaar
Ja wel antwoorden, maar het werkt niet meer op tegen siri te zeggen âstuur pietje een whatsappâ
Eens kijken of ik dat ga missen nu zonder de app watchchat
Pff ik heb vandaag 4 keer 20 minuten gefietst en een uur getennist en mijn apple watch zegt dat ik maar 37 minuten heb getraind vandaag.
Ja heul irritant. Je doet het dan toch niet intensief genoeg. Wandelen ook. Als ik dat tempo aanhoud dan ben ik aan het snelwandelen joh!
Jaa echt gek want ik heb toch echt intensief getennist en ik fiets ook altijd heel snel. Dit vind ik wel een beetje jammer.
Ik gebruik vaak âandereâ. Open doel.
Is er soms een update geweest eergisteren? Mijn Apple Watch (series 4, in juli 1 jaar oud) is ineens binnen een halve dag leeg terwijl ik daar normaal geen last van heb. Mijn iPhone vond ik vandaag ook verdacht snel leeg. Ik heb alle actieve apps al gesloten.
Ik heb nergens last van en ook geen update gezien, mijne heeft software 6.1.3.
Ja, de mijn ook idd.
Ik ga 'm nu maar even helemaal herstellen naar fabrieksinstellingen en weer opnieuw instellen. Hopelijk helpt dat. Hij liep nu net alweer snel leeg :(.
Hij meet per uur of je Ă©Ă©n/paar minuten staat. Als je dus van 1 tot 2 uur zittend, dan mis je al een blokje.