AppleWatch vrienden

Joeee wie wilt er AppleWatch vriendinnetjes worden? :grin:

Gister heeft Apple bekend gemaakt dat je challanges kan doen en vrienden kan uitdagen enzo, net zoals fitbit eigenlijk, maarrrrr ik ken niemand met een AppleWatch. :watch:

Ik denk dat m’n hond erg blij zal zijn met alle extra rondjes die ik met hem ga lopen om meer punten te halen :smirk: wees gewaarschuwd.

Huhuhuhuh vet dom dit werkt helemaal niet want het gaat op telefoonnummer en die gaan we hier natuurlijk niet plaatsen :smile: Foutjuhhhhh

Je kun altijd pb doen!
Ik heb al twee FF Apple watch vrienden!

Nu ben ik lichamelijk uitgedaagd, maar ik doe mijn best! En vooral de zomer lukt het me aardig.
De winters kruip ik weer onder een steen :laughing:

Dus pb me maar!

2 likes

Ik heb dan genoeg aan je Apple id e-mailadres

1 like

Ja, ik wil ook super graag vrienden worden! Ik had de FitBit app al gedownload, maar werkt toch niet helemaal lekker met Apple Watch, omdat hij volgens mij dan juist de stappen van je telefoon registreerd oid? Ik stuur je een pb :heart_eyes:

2 likes

Yes! Mag mij ook pben! Dan voeg ik je toe :slight_smile:

1 like

Ik heb jullie allemaal een Pb gestuurd! :blush:

1 like

ik gebruik niet veel extra apps. maar wel graag herinneringen. ik heb daar een boodschappenlijst. als ik ergens aan denk hoef ik allen maar te zeggen.
voeg havermout toe aan mijn lijst boodschappen.

sta ik in de supermarkt check ik mijn lijst en vink havermout aan. handug

1 like

mijn telefoon ligt nog p mijn werk, maar ik kan met mijn watch nog gewoon mensen sms-en!!
als ik wifi verbinding heb.
en niet alleen met apple onderling, mijn man heeft android.

haha was zo verbaasd, wat is het toch een handig ding!

dus ja, ik zie nog steeds dat we vandaag allemaal niet veel uitvreten hahahaha

1 like

Haha Wow dat wist ik ook niet! En ik heb hem al 1,5 jaar ofzo :joy:

Haha jaaaa maar ik heb een excuus: ik lig ziek in bed! Dus buiten wat rondjes met de hond doe ik heeeelemaal niks vandaag!

ooooh dan mag het! beterschap!!.

stuur je een fruitmandje toe.

1 like

Welke app is dat voor het drinken? Ik drink echt te weinig dus dat lijkt me wel handig.

Ik heb ook een applewatch, wie wil connecten stuur maar een pb!

hoe reageert jullie work-out ring?

ik word niet voor mijn wandelen beloond. Vanmiddag 24 minuten gewandeld en maar 3 work out minuten.
of 55 minuten wandelen… 18 minuten work out.!!!
ik loop sneller dan 12"00’ (= 5 km/h) dat moet genoeg zijn voor een brisk walk.
Ik heb mijn gegevens al eens gecalibreerd en of ik mijn hartslag aan zet of niet, het maakt niet uit.

Echt sporten lukt mij niet helaas, dus ik vind het wel leuk als mijn wandelingen wel worden geregisteerd!

Bij mij doet die het meestal wel goed. Ik vergeet altijd om officieel een ‘work-out’ te starten :whistling: maar dan ben ik wel blij als die alsnog mijn work-out minuten meeneemt.

Bij rupikaur doet ie het ook goed.
Denk toch dat ik hem eens terugbreng.
Maar missen is wel lastig! :joy:

Ik heb dat ook soms hoor!
Zeker als ik met de hond loop, omdat je dan toch een aantal keer stopt. Soms loop ik 30 min en krijg ik er maar 3 ofzo.

Ik let er dan op dat ik niet stop.
Ik lees er veel over op internet. Dat probleem.

Vind het gewoon jammer.
En vanmorgen yoga gedaan. Dan lig ik alleen maar in moeilijke posities en is mijn ring vol! Hahaha

Kan dit topic op openbaar jongens? Want zo te zien gaat alle privé info via pb.

Ik denk van wel.