Ik heb hem ook al een aantal jaar. Niet wekelijks mee gezwommen maar wel heel vaak. En ook wel eens onder de douche om. Doet het nog prima
Bedankt voor de reacties, ik heb er gisteren een gekocht! Het is een SE geworden nadat ik een hele dag reviews had gelezen. Echt een hele decadente aankoop voor mijn doen en ik moet nog leren hoe veel dingen werken maar ik ben er nu al dolgelukkig mee.
Ik heb meldingen van mijn Apple Watch vrienden uitgezet, maar weet iemand of/hoe je ook kunt instellen dat anderen geen meldingen meer over jou ontvangt?
Ik heb een vriendin die iedere keer dat ik een workout afrond er wat over te zeggen heeft en voel me er een beetje awkward door.
Ik ga volgende week zwemmen . Ik heb een apple watch die in het water mag maar toch vertrouw ik het niet helemaal haha… kan je een workout handmatig toevoegen later?
Volgensmij in je Apple Watch zelf niet, wel op
Strava ofzo
Je kunt een workout via de gezondheid app toevoegen! Maar ik zwem altijd met m’n watch (4) om en start dan een work-out, tijdens het zwemmen is het scherm dan geblokkeerd voor aanrakingen. Na het zwemmen ontgrendel ik hem dan met de crown en dan wordt het water er uit gespoten als het ware.
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet posten maar ik twijfel om een apple watch (se) te kopen. Maar ik ben in twijfel of ik toch niet liever wil gaan voor een fitbit versa of sense. Ik heb nu een fitbit charge (ouder model) dus ik ben wel bekend met de app daarvan en daar ook tevreden over. Apple watch ken ik niet echt, ook geen mensen in mijn omgeving ermee. Maar ik heb wel een iPhone en macbook waar ik blij mee en waar een apple watch dan waarschijnlijk goed mee gaat.
Misschien zijn er meerdere mensen geweest met de twijfel of gewoon wat succesverhalen over de apple watch haha
Love love love mijn Apple Watch en heb hem al 2,5 jaar elke dag om
Heb geen ervaring met fitbit maar ben ook echt HEEL blij met m’n Apple Watch. Heb hem nu ruim een jaar en ik mis hem echt als ik hem niet om heb. En het gaat inderdaad superlekker samen als je een iPhone en MacBook hebt (fitbit misschien ook wel hoor maar dus geen ervaring mee). Het motiveert echt om te bewegen, het is ideaal om even snel notificaties te checken zodat je minder op je telefoon zit, ik mis geen telefoontjes meer (terwijl m’n telefoon wel op stil staat) en je hebt ook het weer, de tijd, datum etc allemaal bij de hand. Kan het alleen maar aanraden!
Ik had een fitbit charge 3 en nu een iWatch en ik ben echt blij met m’n iWatch. Nadeel tov van fitbit vind ik dat de batterij minder lang mee gaat en dat je voor slaap een andere app moet downloaden (betaald). Voordeel vind ik dat het super overzichtelijk is en idd koppelen met je telefoon is chill.
Correctie, ik heb watch 3 al gekocht in december 2017
Still going strong! Elke dag
En dat vind ik dan ook weer echt top bij veel Apple producten het gaat wel lang mee.
Wat is precies het verschil tussen een applewatch en een fitbit? Ik heb hier echt 0 verstand van maar moet een cadeau kopen voor mijn vriend.
Hangt een beetje van de soort fitbit af. Het belangrijkste verschil is denk ik dat de fitbit meer op sport gericht is, terwijl de Apple Watch meer een verlengde is van je iPhone met sport functies. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb met een fitbit die ook apps heeft.