AppleWatch vrienden

Laat me raden: ze komen met het argument “het is oud en dan kunnen we waterdichtheid niet garanderen bij kieren etc”. Dit was iig hun excuus bij waterschade op m’n waterdichte iPhone.

@Superheroes ik zou puur en enkel de 5 niet nemen door het scherm wat altijd aan staat. Lijkt me zeer irritant. Verder zijn er volgens mij geen verschillen ook. Dus persoonlijk ook het geld niet waard vind ik.

1 like

Ik ben echt heel erg blij met mijn 4 die ik in augustus heb gekocht!

2 likes

Ik stond net echt op het punt om hem te bestellen, maar nu twijfel ik, omdat ik hem met werk helemaal niet mag dragen…

Ik zit ook te twijfelen aan een nieuwer model, omdat ik met mijn huidige (series 1) niet zonder mijn telefoon erbij kan hardlopen. Maar mag hem helaas ook niet aan op mijn werk.

1 like

Helemaal geen horloge, of geen apple watch?

Ik werk in de zorg dus ik mag helemaal geen sieraden om.

Ik douche nooit met mijn Apple Watch 1 serie door de zeep. Maar zwem er altijd wel mee. Werkt nog prima :+1:t2: Laat je het water er wel uit blazen ? Of moet dat bij die serie niet ?

Oeps ik heb hem gekocht.

3 likes

Nice! Welke heb je gekocht? :smile:

1 like

Series 4 rose gold 40 mm

3 likes

Oh! En jammer dat je dan he stappen mist :smile:

Je hebt ook clips, kun je hem aan je broek hangen

1 like

Ik ga er denk ik eentje kopen in december als kerstcadeau voor mezelf. :nerd_face: Nog even wachten tot ik mijn salaris heb.

1 like

Ja ik dacht aan zoiets:

Ook een idee!

wie kan nog meer vrienden gebruiken? Ik heb er maar 1, kan wel wat motivatie gebruiken :shushing_face:

Ja gezellig! Ik PM je!

Me too!

*ai, ik kan denk ik (nog) niet PMen… te lang alleen een lurker geweest haha

Ik wil ook vriendjes worden!

Apple Watch-vrienden toevoegen kan alleen via telefoonnummer? Ik heb er sinds vandaag ook 1, dus mocht iemand willen connecten, stuur me vooral een berichtje. :blush:

Ik ben nu helemaal los aan het gaan op ecg-filmpjes en mindfulness-sessies, haha!

Ik PM je!

1 like