AppleWatch vrienden

Ja dat kan! En het is geweldig!
Je hebt dan dus wel iets nodig met Bluetooth om het op af te spelen, dus inderdaad airpods of een goedkopere variant daarvan :blush:

1 like

Super! Las op internet allemaal verschillende dingen dus thanks voor het antwoorden :raised_hands:

1 like

Met mijne kan dat niet, maar ik heb het tweede model en volgens mij is nu het 3e of 4e al te koop.
Volgens mij heb je dan die met ingebouwde gps nodig.
@Skadi

1 like

Vraagt jullie Apple Watch ook altijd of je een zwemworkout aan het doen bent als je de was ophangt?

Mega-irritant en volgens mij kan ik het nergens uitzetten.

1 like

Nee, nog nooit gehad. Maar wat droog (en irritant)

1 like

Hier ging die gisteren ook aan. Maar kwam denk ik doordat ik het huis aan het opruimen was en zwanger ben. Het voelde ook als een work out ahah!

En dacht ie ook dat het om een zwemworkout ging?

Super raar, want als ik ga hardlopen heeft ie het nooit door.

Misschien heb ik gewoon een hele bizarre motoriek ofzo :see_no_evil:

Nog mensen die een Apple watch gebruiken?

Ik ben net gaan skaten en hij registreert wel mijn hartslag en dergelijke, maar niet de route! Terwijl ik met hardlopen altijd zoā€™n mooie kaart heb aan het eind :pensive:

Ik gebruik voor sporten eigenlijk altijd Strava ofzo. In de sportschool de workoutapp, maar als ik een route wil Strava. Gisteren voor het eerst aangezet met wandelen en dat werkt ook perfect.

In het begin vond ik het ook gewoon een dure gadget met wat leuke opties. Maar ik heb nu de 4 en ben daar zo gelukkig mee. Sowieso de batterij die langer mee gaat (met de eerste kon ik hem na het sporten bijna aan de lader doen, nu gaat hij makkelijk een dag mee) en hardlopen zonder telefoon is ook fijn. En ik mis nooit meer een telefoontje, zoek mijn telefoon echt heel vaak met de zoek iPhone functie, enz.

Ik heb nu ook best veel vrienden waarbij ik kan zien wat ze doen en we sturen elkaar dan berichtjes na een workout :grimacing:

1 like

Ik heb daar eigenlijk geen last van!

1 like

Strava zou dan ook voor het skaten kunnen en komt gewoon tussen de workouts te staan?

En @Rosalind, niks bijzonders aan gemerktā€¦

1 like

Ik kan op mā€™n telefoon in de Strava app in elk geval kiezen voor skaten (zal na een paar keer wel in de Apple Watch komen). En een Strava workout wordt gewoon opgeslagen als workout in je activiteitenapp en telt ook mee voor de trainingsminuten. Alleen je route vind je dan in Strava en niet in de workout app zelf.

Dit is van een wandeling:

Thanks! Ik twijfel nog om Strava te doen of om het skaten dan maar als wandeling op te slaan, vind het zo fijn als alle gegevens, inclusief een kaartje in Ć©Ć©n app te vinden zijn :see_no_evil:

Ja ik heb hier sinds de nieuwe update ook last van!!!

1 like

Ik weet niet of dit echt het juiste topic is, maar ik zag de Apple Watch serie 4 nu afgeprijsd voor 329 euro. Zouden jullie die kopen of wel serie 5 kopen voor 449 euro?

Ja joh!
Ik heb nog een drie en vind hem top!

1 like

Ik heb 4, mijn moeder 5 maar vind het de verschillen niet waard (minimaal). Zou lekker voor 4 gaan

1 like

Ik heb de 5, maar scheelt inderdaad weinig met de 4 hoor, zou lekker voor de 4 gaan.

1 like

Effeeee voor iedereen die met zā€™n applewatch douchtā€¦
Ik had dus de 2e generatie, die had ik elke dag om en ook mee gedoucht maar na iets meer dan 3 jaar had ieā€¦ jaja waterschade. De waterdichte applewatch.
En weetje wat Apple niet vergoedt? Waterschade :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:
(Vandaar dus dat ik nu de 5 heb, en daar NIET mee douche)

Oh wat raar zeg, ik douche eigenlijk ook altijd met mā€™n Apple Watch en heb zelfs de series 1 nog :sweat_smile: