Ah, ik zit erover te twijfelen een Apple Watch te kopen. Is het het geld waard?
(Zou wel pas in augustus/september worden, maar toch. September dan eerder denk ik, aangezien dan waarschijnlijk de nieuwe Watches komen.)
Ah, ik zit erover te twijfelen een Apple Watch te kopen. Is het het geld waard?
(Zou wel pas in augustus/september worden, maar toch. September dan eerder denk ik, aangezien dan waarschijnlijk de nieuwe Watches komen.)
In het begin vond ik het eigenlijk zijn geld niet waard. Maar ondertussen ben ik er zo blij mee! Handig handsfree bellen. Beweging bijhouden. Weer checken.
Ik ben er mee vergroeid na een half jaar
Ik zou echt nooit meer terug kunnen naar een gewoon horloge haha.
Alleen al het find my iPhone knopje op de watch doet het hem! En anonieme bellers kunnen wegdrukken terwijl dat op je telefoon zelf niet kan, love it .
Maar goed verder ook inderdaad het volmaken van de ringen is verslavend (vooral aan het begin vond ik dat) en echt wel vrij accuraat zien hoeveel kcal je verbrand tijdens een work-out vind ik top. Ik heb hiervoor een jawbone en een fitbit gehad, maar de AppleWatch vind ik verre weg het beste.
Mochten jullie denken: āJezus Cherona, wat overdreven al dat sportenā
Ja klopt, maar ik heb woensdag een soort van sollicitatie / kennismakingsgesprek om als dietiste te werken in een sportschool. Dus moet weer even mān best doen om eruit te zien als een dietste, haha.
Je bent wel lekker actief Haha, maar voor mij alleen maar motiverend!
Haha nou jij gaat ook lekker! Tijd om je doel omhoog te gooien straks!
Ja je motiveerd mij ook altijd haha! Zal voor je duimen woensdag
@Lovepink volgens mij heb ik jou nog niet erop of wel?
Nee, niet volgensmij, ik stuur je een bericht.
Whahaha dat werkt dus niet je die automatische detectie dat een workout is afgelopen.
Ik heb nu een record, 99 minuten workout!!
Fijne wandeling in de pauze.
Dusss niet geloven wat er allemaal langskomt in de notificaties hahahaha
Haha lekker al 100 minuten training gehad
Die werkt inderdaad voor geen meter. Ik krijg soms als ik op de bank zit te eten ineens een melding met de vraag of ik een zwem-workout wil starten, want āhet lijkt erop dat je aan het zwemmen bentā ofzoiets. Superstom.
En nog stommer dat ie niet automatisch stopt inderdaad. Dat leek me juist zo handig!
Ik wil binnenkort ook wel vriendjes worden.
Mijne is alleen even opgestuurd voor een nieuw scherm (Apple care + verliep bijna)
Ik ben klaar voor de rest van de week Hahah
Hahahaha
Hahaa ik wist helemaal niet dat die functie er was
Sinds de nieuwe update. Maar werkt niet zo super dus
Jammer dat hij niet vanzelf al
Mijn fietsritjes detecteert
Ja dat zou wel echt een hoop schelen, vergeet vaak genoeg de activiteit aan te zetten
Gister na 40 minuten wandelen met de hond stond ik weer in de lift terug naar huis en toen zei ie: ik zie dat je aan het wandelen bent, workout aanzetten?
no thanks
Aangezien jullie allemaal een Apple Watch hebben, vraag ik het even hier! Ik ben aan het overwegen om er eentje aan te schaffen (voornamelijk voor het hardlopen) maar ik vraag me af:
Dus eigenlijk wil ik weten of ik kan hardlopen met muziek en mijn mobiel thuis kan laten, haha.