Ja dat klinkt als mijn rol hahaha. Ik had even gegoogeld en op een ander forum had iemand het ook over een boa:p
Windkracht 8, vond m zelf ook echt supersaai
Mân broer had de doem van gunder, die vond ik veel leuker. Had zijn script gejat en alle liedjes en teksten uit mân hoofd geleerd hahaha
Wij deden Switch en ik speelde Dian.
Ging over een Snackbar en Pizzaria op hetzelfde plein en ze hadden ruzie over iets. Dian werkte in een van beide zaken maar ik kan me niet herinneren welke. Is 10+ jaar geleden.
Ik was Sofie(?) En de nieuwslezeres. Haha. Ik heb dit nummer nog altijd in mijn hoofd:
Zit je midden in een film,
Reclame, reclame,
Tis beslist wat ik niet wil,
Reclame, reclame.
Wowww ik heb hier dus al in geen jaren meer aan gedacht maar ik had deze ook! Thanks voor de herinnering.
Aan dat ik geen rol mocht maar wél een heel liedje solo mocht zingen, ter compensatie ofzo.
Ah wat leuk wij deden ook de doem van Gunder!
https://www.youtube.com/watch?v=llaWMyRc-fw
Ik hou van jou, ik hou van jou
Hoor je me roepen, hoor je me niet
Ik zing voor jou, voor jou dit lied
Ohhh ik had ook Geldkoorts in groep 8!
Ik was Ă©Ă©n van de tweelingzussen hahaha Leonie volgens mij?
Jaaa hahaha en iedereen moest janken op dat moment behalve ik
Ik was zelf Ă©Ă©n van de bange schoolkinderen, best een grote rol. Ăn de eerste solo van de musical.
Ik wil hier weg
Ik wil hier weg
Die butler kent
Geen overleg
Hij is boosaardig
En eigenaardig
Het is niet pluis
Wat ik je zeg
Had ook Het spoor van Bijster! En 3 zinnen als moeder en bijverzonnen tekstloze ârollenâ als klasgenoot omdat ik het anders wel een beetje erg weinig podium-tijd vond Wel deelnemer van een danschoreo op Christina Aguilera (Fighter) tijdens de bonte avond (ofzo) in de musical . Een ander groepje deed Busted met Year 3000 na, dat was toen net een hit , zie ze nog staan haha.
Wij hadden âna de zomerâ. Mijn vader kent waarschijnlijk ook nog alle liedjes, want ik zette de cd aan in zijn kantoor op zolder als ik ging spelen met mijn barbies en hij mocht dan heel fijn meeluisteren hahaha
Goh dat jullie alles nog weten. Ik weet alleen nog het liedje waar we op dansten.
Haha ik was de juf van de basisschool in dit stuk! Zelfs solo gezongen
Dit kan ik me niet herinneren
Wij hadden ook Switch. Ik was die vrouw van het reclameduo, Brenda volgens mij.
Wij deden ook Na de zomer! Ik speelde een nerd (waar ik uiteindelijk een beetje spijt van kreeg, want de Barbies hadden veel leukere liedjes, haha), en mijn beste vriendinnetje Cornelia.
Wij hadden Grease, het was zĂł vet.
Jawel die booreiland man!
Wij deden een musical over een verlegen meisje dat gescout wordt om in een popgroepje te zingen met drie andere meisjes en 1 jongen die de ster van het groepje was, de lead. Ze doen mee aan een soort x factor, waar dan ook twee of drie andere âbandsâ aan mee doen. De jongen van het groepje heeft uiteindelijk te veel zenuwen waardoor het verlegen meisje uiteindelijk de lead moet nemen en ontpopt tot een grote ster! Haha
Onze groep 8 bestond uit drie groepen, dus zoân 80 leerlingen, waardoor er wat kandidaten bijgeschreven werden zodat iedereen die een rol wilde ook echt een rol kreeg. Alleen sloegen ze daar een beetje in door, want de finale bestond ineens uit 3 solo zangers, 5 groepen die zongen, 3 duos en een soort circus act ofzo. De musical duurde uiteindelijk 3 uur
Hahahaha ik word zo blij van dit berichtje he. Ik zong dat liedje van Watervrees, wa wa wa waaatervrees. En ook iets van die politie in groep 7: Die pet pet past ons allemaal, goed dat er politie is! Dat was dus met jouw rol ook: zei jij niet iets bij zoân discussie over je hand uitsteken? âMet 1 hand los van je stuur de bocht om? Man, dat is levensgevaarlijk!â
Hahahaha die grap ook echt, lekker dan. Fijn ook dat je zelf zoveel inspraak had
Ja deze hadden wij ook! Ken de liedjes nog allemaal haha