Jaa, je kwam verder dan ik.
Ik was Dora/Cora, de patiënt die constant de hypochonder uithangt in de wachtkamer.
Maar wij hadden een veel te grote klas, dus kan best dat dat 1 van de door de juf bijgeschreven rollen was.
wat leuk dit !!! wij deden de spettershow… ik had meerdere rollen… loved it!!
Bij ons schreven de docenten zelf de musicals. Die waren trouwens wel echt heel gaaf altijd.
Ik voel weer helemaal de vibe! Haha. Wij deden de musical Vlammen!
haha wat leuk dit!!
Wij deden Heldendom. Geen idee wat de clue was, ik zong in een meidenband en ik was daar destijds zeer content mee.
Heeft iemand trouwens een musical gedaan met een snoepwinkel? Sorry heel vaag, maar ik herinner me die nog een beetje toen m’n neefje die opvoerde. Die musical vond ik echt heel leuk!
Ik had deze ook! Ken al die liedjes nog!
Wat stom trouwens dat sommige bijna geen rol hadden? Wij zaten met 33 in de klas en bijna iedereen had meerdere rollen. Doordat de leraren alles zelf schreven konden ze dat zo maken. Hoe vaak moesten jullie de musical trouwens opvoeren? Ik iets van 6 keer. 1 avond voor de ouders, 1 avond voor de opa’s en oma’s en 4 keer voor groepen van de school( wij hadden twee groepen 8 en dat werd dus verdeeld over de school. Ene groep 8 4 keer, en de andere groep 8 ook 4 keer voor de andere klassen).
Ik heb ook nog een videoband van de musical. Hij is ooit door iemand voor mij op dvd gezet, moet het maar eens weer terug gaan kijken haha.
Ik was ook de presentatrice! Echt grappig, vond het wel een leuke musical kan ze allemaal meezingen nog haha.
‘Zijn lach is een betovering, het is een lekker pittig ding’
Deze had ik ook, mijn rol was bandweerman 1 & 3 (of 2 & 4)
Omg ja Britney Whitney! Hahaha zo leuk, die wilde ik spelen toen. Ik speelde tot mijn grote spijt een één of andere boerin die Baukje heette.
Hoera we zijn gestrand!
Er zat zelfs een strip act in
Op mijn school hadden we meerdere groepen 8, maar we hadden gewoon 1 musical. Dus er kwamen echt audities waar je je kon inschrijven voor een bepaalde rol. Die ik natuurlijk niet kreeg. Omdat we met zo veel waren werden er wat rollen bijgeschreven maar heel veel mensen hadden (bijna) geen tekst.
Echt zonde vind ik dat hoor. Laat dan beide groepen apart de musical spelen, zodat iedereen een rol heeft.
En hij is jarig op 24 maart!
Deze deden wij ook op school. Ik had de hoofdrol haha
Tijdens het oefenen ging 1 zin de hele tijd fout en natuurlijk tijdens de musical zelf ook, maar ik voelde me super stoer omdat ik onopvallend had geimproviseerd haha
Wij hadden echt een grafklas in groep acht en een overspannen leraar. Dus hij had iets van/met Pink Floyd bedacht (was echt tof geweest denk ik) maar de klas was het er niet mee eens en toen hebben we het zelf bedacht. Was echt een kutmusical want de klas was in groepjes gedeeld en die deden gewoon afzonderlijk van elkaar iets? Ons groepje deed o.a. een dansje op chihuahua en later deed een ander groepje dat ook ineens (de moeder van iemand uit dat groepje had dat bedacht). Echt een afgang, ik wou dat we er eentje uit dit topic gedaan hadden!
Ja wij deden deze ook.
We doen auditie voor de musical
We doen auditie voor de toekomst
Wie krijgt een grote, wie een kleine rol
Ik ben nieuwsgierig naar de uitkomst
Ja ik dus een kleine rol, als een van de ballerina’s.
Wij speelden de musical ‘De groene bosroos’
Ging over een leraar die zn leerlingen meeneemt op kamp om een zelfzame plant ‘de groene bosroos’ te zoeken… en dan gebeuren er natuurlijk heeeel veel spannende dingen Ik speelde de leraar, was echt leuk!