Afscheidsmusical basisschool

In welke afscheidsmusical heb jij lopen shinen toen je de basisschool ging verlaten?

Tip: check https://www.jingo.nl/musical-kiezen/, dikke kans dat hij daartussen zit.

1 like

Wij hadden (zoals al gezegd in WJEKW) Feestlift!

Ik speelde moeder Els, wat betekende dat ik in de eerste scène zat en daar ochtendgymnastiek moest doen. Ik had een jurk van mijn moeder aan en een beha met sokken erin, en tijdens die eerste scène viel een van die sokken eruit. Ik schaamde me natuurlijk kapot maar alle ouders vonden het hilarisch.

3 likes

Spooky! Over een spookhotel, groep 1 en 2 mochten niet komen kijken hahaha

6 likes

Confetti :sunglasses:

Zap zap, met je remote control :sunglasses:

3 likes

Woww dit herken ik! Deze heeft mijn school ook weleens gebruikt denk ik… Ken je nog meer zinnetjes/liedjes uit je hoofd? :stuck_out_tongue:

jaaa die hadden wij ook! Heb soms nog flarden van de liedjes opeens in mijn hoofd. 'want het wordt spooky… het komende uur’

edit: woow komen hele stukken tekst opeens weer:
Wat heerlijk als het onweert
en alles raast en kiert
de lucht die even aarzelt
en dan weer zegeviert.

Waarom zit dit nog ergens in mijn hoofd na al die tijd???

7 likes

Haha ja best erg maar ik ken dus nog de helft van die liedjes uit mijn hoofd.

Confetti confetti spektakel!
Feestelijke snippertjes die dansen in de lucht.
Een uurtje grappen grollen en gekakel.

2 likes

Ja! Met schilderijen die we dan moesten omdraaien als het nacht was, dan waren ze ineens eng.

3 likes

Plexat :slightly_smiling_face:

2 likes

Kauwgomgangsters!

Geen idee welke rol ik had, dacht iets van serveerster. Was boos dat ik niet een van de hoofdrollen had terwijl ik op theater/musicalles zat. Denk dat het achteraf juist de reden is waarom ik geen grote rol had, maar vond het zooooo oneerlijk.

7 likes

Wij hadden de Anti Pest Club!

Drie keer raden waar het over ging. :sweat_smile:

Ik ken dat alleen als boek (heel leuk Haha)

Wij hadden take-off en vond het echt een stomme musical

Ik weet het echt niet meer. Ik weet alleen dat bijna de hele klas continu op het podium moest blijven zitten. En dat er zo’n scene die optioneel was, was toegevoegd en daar had ik twee zinnen ik ofzo. Die scene ging over kappers of styliste ofzo. Voor de rest ben ik niet op het podium geweest.

Oooh ja! Dit vond ik echt een leuk liedje.

Ik moest met twee andere meiden Suja Suja zingen, zo’n slaapliedje. In pyjama ook nog eens. Maar wij konden helemaal niet zingen dus alle kinderen achter de schermen moesten ook zingen.
We hebben dit ook op film en toen ik dit stukje terugkeek, schaamde ik me dood, want je hoort mij er heel hard vals bovenuit zingen haha

1 like

Ik ben hier denk ik te oud voor? Mijne staat er niet tussen. Het was iets met een boot. Ik speelde een rockster. Nouja spelen, ik bén natuurlijk een rockster :sunglasses::metal:t3:

5 likes

Ik moest er even naar zoeken omdat ik de naam niet meer wist, maar wij deden Heartbreakers

“Musical voor groep 8 van de basisschool met als motto 'een gezonde leefstijl is de beste manier om het risico op het optreden van hart- en vaatziekten te verkleinen”

Net zo gezellig als het klinkt. Ik speelde Mieke en deed met 2 anderen een anti-rook nummer. Ik rook. Mission accomplished :thumbsup:

12 likes

Minoes! En yours truly mocht ook nog eens shinen in de hoofdrol. Eigenlijk ben ik gewoon de nieuwe Carice van Houten.

tenor%20(5)

16 likes

Wij hadden Jackpot. Al die herinneringen komen weer boven, zo leuk!

1 like

Mijn zus deed ook Spooky! Wij deden net als @Floepsie Take Off. Ik vond hem best leuk, maar vooral door de stewardessen pakjes haha.

2 likes