Afscheidsmusical basisschool

Wij hadden 'De Trein, ging over een diefstal in de trein haha. Ik had plankenkoorts dus nam de kleinste rol :see_no_evil:

Ik heb het jaar ervoor ook nog figurant gespeeld in Cash, weet alleen nog dat het om een bank ging.

Deze hadden wij ook! Ik was alexandra. :sunglasses:

1 like

Ben jij mijn broertje? Mijn broertje had Plexat en ik Confetti haha

1 like

Ja? Shit toen jij boa danseres typte dacht ik heee dat was ik ook :thinking:

Haha ik ook. Toevallig

1 like

Godverdomme dit roept mijn jeugdtrauma op.

Picture this: kleine Claire droomt vanaf groep 4 van de eindmusical. Eindelijk zit het kind in groep 8, is er een fucking kutjuf die dus als enige in 100000 jaar géén musical doet. Ben nog steeds heeeeeel teleurgesteld. En jaloers op al jullie verhalen :sob:

2 likes

Haha knikkerpaniek heette onze musical. Ik weet niet meer eens waar het precies overging maar iets met knikkers in ieder geval en ik weet dat ik een prinses was. Zie spoiler. Ondertussen zoek ik even of ik kan vinden waar ik deze foto weg heb want ik heb ooit een website gevonden waar allemaal musicalfoto’s staan van mijn basisschool.

Samenvatting

Als toevallig iemand 1 van die andere 3 is dan hoor ik het graag lol. Ik ben dus links.

3 likes

Onze heette ‘na ze zomer’

Ooh misschien was het dan toch echt een rol haha. Hoorde er niks over terug in dat soundcloud fragment vandaar mijn gedachte haha. Het was in ieder geval echt een mini rolletje. Een bijrol van de bijrollen zeg maar

Wij deden ook De Trein!
Ik speelde eenderde van een verwende drieling.
Ik had trouwens een dubbelrol, want ik heb ook samen met een twee klasgenootjes Irma, Ingrid en postbode Siemen van Zaai vertolkt in onze musical.

Kauwgomgangsters!

Ik had 1 van de ‘hoofdrollen’ en moest een hand kusje geven naar 1 van mijn klasgenoten. Vond ik zo erg toen haha. Heb nog een dvd met de musical erop en een cd met de liedjes :grimacing:

1 like

Bij ons was nel poldeman in het echt ook mega bazig
 vind het nu na 18 jaar nog steeds een trut :sweat_smile:

1 like

Confettie conflict. Ik speelde de moeder.

2 likes

Ik kan onze musical niet vinden. Maar bij gebrek aan jongeman in de klas was ik een opa!
Met solopartij :grimacing:

Ik zong een liefdesliedjes voor oma hahaha

Jullie oma is de allerliefste oma die er is
Wanneer zij een keertje weg is
Denk ik echt dat ik haar mis
Savonds zitten we hier samen
En dan lezen we de krant
En wanneer ze me dan aankijkt
Knijp ik even in haar hand!

Nooooh wat hip hĂš

Wat leuk! Ik was Pimmetje en Clara XD dus ik moest dat anonieme liedje zingen ^^. Mijn lievelings liedje was die over de mens van vroegah
:musical_score:Niet zo heel erg lang geleden was de mens een soort van aap, hoefde zich nog niet te kleden, heette nog geen Truus of Jaap.
Die zing ik nog best wel vaak :speak_no_evil:
Vooral het stukje: al wat hij wil consumeren haalt hij in de supermarkt, lekker makkelijk te verteren, tot het eerste hartinfarct! XD

1 like

Er komen opeens een hoop herinneringen boven. Wat ben ik blij dat mijn musical nog in het stenen tijdperk was en dit soort dingen niet gefilmd werden.

@Ziba @Juuldie omg op welke school hebben jullie gezeten! Ik was ook sunsetfan en badgast (al is die rol er volgens mij bij verzonnen omdat we een grote klas hadden)

1 like

Deze hadden wij ook! Ik was een schoonmaakster? met een zin maar

1 like

Wij hadden deze:

Ik speelde de beste vriendin van Sjanie volgens mij Anita en mijn zin was de hele musical “ik weet het niet.” . 1 van de hoofdrollen, top voor iemand die altijd plankenkoorts had. Maar ik stond erop dat ik die rol kreeg omdat de zin makkelijk te onthouden was. Mocht ik een black out krijgen( wat 1 keer gebeurde haha) .

Ik ging 5317 jaar geleden van school en wij hadden Radio Flierefluiter volgens mij. (Staat niet in de lijst. Nog iemand die in 1989 de musical heeft gedaan? Haha) Met zgn Zachte Sarah als zangeres. Kan ook nog liedjes meezingen. Of nou ja, een stukje van een liedje.
Dat ik dit na al die jaren nog weet zegt wel iets natuurlijk. Heeft indruk gemaakt.
Daarom extra sneu voor @ClaireCharlotte en anderen die dit door een misgunner van een juf niet hebben meegemaakt .

1 like