Afscheidsmusical basisschool

Ooh wat leuk dit! Mijn zus deed confetti! Ik herken het plaatje van het programma boekje. Ik vond dat toen zo interessant, dat ik ook alle liedjes wilde leren.

De mijne staat er volgens mij niet tussen. Ik weet niet meer hoe die heet en ook het verhaal eigenlijk niet meer. Maar wel dat er een liedje in zat over pizza Mario ofzo. Iemand een idee? :sweat_smile:

1 like

Volgens mij twee boeven,twee politieagenten, twee zwervers en twee zakenmensen (oid?)? Geloof dat ik onze uitvoering nog ergens op dvd heb maar dat is zo’n beetje het laatste wat ik terug zou willen zien, super ongemakkelijk haha

@Sobremesa Was jij een van die zakenmensen? Vriendin van basisschool kan nog steeds mopperen dat het zo’n ontzettende kutrol was met die lap tekst. Het zit diep…

Wij deden bende in de bovenbouw. Kent iemand die? Ik was een of ander samengesteld karakter met weinig tekst :ok_hand: ik denk dat ik de meeste liedjes nog helemaal mee kan zingen :grin:

1 like

Wow het komt opeens allemaal terug, deze hadden wij ook! Geen flauw idee eigenlijk meer welke rol ik had

1 like

Nicoline is zo netjes, ze…?
ze wil schaduw op haar ogen,
ze wil altijd lekker ruiken!

1 like

@Chutney tadaaa haha

2 likes

Mijn afscheidsmusical was in 1996. Het ging over kwakzalverij ofzo. Ik had zelf een solo liedje en ken het nog steeds uit mijn hoofd :sweat_smile:. Ik vond laatst met verhuizen een cassettebandje waarop ik dat liedje aan het oefenen ben. Haha, zo grappig om terug te horen.

Haha dat weet ik niet eens meer! Wij hadden een klein klasje (12 ong) dus sommige kinderen hadden 3 rollen!

Hier ook Plexat!

Oh ik was een zakenmens!!

1 like

Brand! De liedjes zitten nog steeds in mijn hoofd haha

3 likes

Wij hadden Help! in 1998 was dat alweer. Omg ik word oud.

4 likes

Ja, deze hadden wij inderdaad ook!

5 likes

Wij ook! Zit nu een fragment te luisteren en de liedjes kan ik nog allemaal half meezingen maar het hele verhaal zegt me amper wat. Ik was de moeder trouwens.

Ik ken alleen nog het pizza Mario liedje hahah

Ik vind het echt stom dat ik de mijne nergens kan vinden

Volgens mij nog niet genoemd: wij deden Bosolei!

Ik was Marjolein en er zat een scène met een kusje in en geen enkele jongen wilde mijn tegenspeler zijn, want ze wilden mij niet kussen, want vies. Trauma.

1 like

Raadsels rond het ruime sop. Het speelde zich af op een boot, en ik moest stijldansen met een jongen uit mijn klas.

Help! Help! Reken maar het hele team staat klaar, met rolstoel en brancard! En verder weet ik het niet meer

3 likes

Jaaaa net over heen gelezen maar door jouw comment heb ik mijn musical dus ook terug gevonden. Ik wist ook alleen het pizza Mario liedje nog haha. En dat ik zelf een flutrolletje had als boa danseres ofzo.

Edit: luister hier: https://soundcloud.com/benny-vreden/sets/korte-inhoud-en-1
Alles komt weer naar boven haha. Zo leuk! En volgend mij was mijn rol zelf erbij bedacht omdat we met zoveel kinderen waren bedenk ik me nu haha