En in groep 8 deden we Geldkoorts, toen was ik moeder Ida
Jaaa wij deden ook Geldkoorts! Ik had een klein rolletje en een mantelpakje aan, weet niet meer precies wie ik was, vond het maar doodeng om op het podium te staan
En in groep 8 deden we Geldkoorts, toen was ik moeder Ida
Jaaa wij deden ook Geldkoorts! Ik had een klein rolletje en een mantelpakje aan, weet niet meer precies wie ik was, vond het maar doodeng om op het podium te staan
De wonderlijke machine van professor Knap.
Ik was holbewoner in een jute zak
Wij hadden ook Spooky en ik was ook Roos geloof ik!
Ooooh ik moest even zoeken, maar nu weet ik het weer. Wij deden een musical die ‘Ingeblikt’ heet. Over een bandje dat door probeerde te breken en iets met een hondenvoerfabriek met illegale zaakjes ofzo. Ik speelde een oudere buurvrouw. Heb op YouTube zelfs het liedje gevonden dat ik zong! Ik ben dit niet trouwens. In mijn herinnering zong ik beter haha, en ik was ook echt een oud dametje met grijs haar en een bloemetjesjurk.
Jaa ik ken die ook nog! Ik wilde graag reporter zijn weer ik nog, beledigd dat ik was dat iemand anders reporter mocht zijn
Wij hadden Switch! Over een pizzeria en een snackbar.
Ooh wie was jij? Ik werkte in de snackbar haha.
die had ik ook! ik speelde de lieve variant van het schilderij. wie was jij?
Toevallig dat dit topic er nu is, ik ben nu een musical aan het uitzoeken voor mijn klas
Dat liedje zongen alle groep achters bij ons! Vond het ook heel wat toen ik dat eindelijk mocht zingen in groep 8 haha.
Mijn musical staat er niet tussen, maar heette geloof ik www.weetwatjewil.nl (waarom weet ik dit nog).
Ik kan mijn musical er ook niet meer tussen vinden. Het ging in ieder geval over 6 kinderen die op een cruiseschip gingen en daar gebeurde allemaal dingen. De kok bleek een gemene man te zijn die de hele wereld wilde frituren ofzo (??) En ik was stewardess 1 én 2 en had ruzie met mezelf omdat allebei mijn rollen verliefd waren op de kapitein. Geen idee meer hoe die heet, krijg 'm na wat Googelen ook niet gevonden.
Ik was ook achtergronddanseres tijdens één liedje en ik weet nog wel hoe die gaat, misschien herkent iemand het:
Als het twaalf uur geweest is
En het spookuur is begonnen
Dan weet ik pas echt zeker
Dat ik alles heb verzonnen
Er is niets meer om bang voor te zijn
Dan slaap ik rustig en ik droom alleen maar fijn
Hopelijk komt hij iemand bekend voor haha
Wij hadden Giftige Zaakjes, moest even googlen want ik had geen flauw idee. Ik had in ieder geval een blauw geschminkt hoofd.
Nou voor mij was een rol bij verzonnen. Ik weet het niet meer precies, was er een detective ofzo? Of een adviseur? De rol bestond al maar ze hadden er een tweede aan toegevoegd. Het was iets stoms iig. Ik mocht wel iets zingen maar dat was ook stom (ik ben getraumatiseerd, dat merk je haha)
Jaaaa, deze hadden wij ook!
Een van de hoofdrollen (?) volgens mij, was een van de kinderen van de eigenaar. Als ik het me goed herinner!
Wij deden de Doem van Gunder! Ik had 2 rollen, die ene reporter (Parnassia? Of verzin ik dit) en een kraker die danste op ‘Rollin’ van Limp Bizkit (ja zo oud ben ik).
Ja! Grappig dat ik de titel nog weet, maar dat de beschrijving me niks zegt haha. (Ik had dan ook geen tekst).
Ha wat grappig, wij deden in groep zeven de spettershow. Kan dat eindnummer nog steeds goed meezingen! Blij, als een bij, in de zomerlucht.
Had trouwens wel echt een stomme rol, vond groep zes en acht veel leuker, toen deden we een bonte avond, dus toen mochten we gewoon doen waar en met wie we zin hadden. Dansjes, eigen geschreven toneelstuk, stukje gezongen.
Ik had Strafkamp 8! Kan me er niet veel van herinneren behalve 1 bepaald liedje. Weet nog wel dat mijn karakter verliefd werd op iemand en ik die jongen op de wang moest zoenen.
Wij hadden allebei een onwijze hekel aan elkaar, hij had mij vroeger ook gepest, dus toen ik hem zoende, heb ik ook maar de kans gegrepen om hem ‘per ongeluk’ een elleboog te geven.