Hahaha ohja! Er was er eens een beestje, een beestje klein en teer. Dat beestje was heeeel zielig, want hij had geen (…?) meer?
Wij schreven zelf onze musical. In ons jaar gingen we naar een Hotel in Transylvania en daar kwamen dan allemaal verschillende groepen gekkies op af; twee oude omaatjes, de zeven dwergen van sneeuwwitje, een groepje celebrity’s waaronder Pink en Eminem en nog veel meer. Was geen touw aan vast te knopen voor de volwassenen maar was wel erg grappig en het schrijven van de liedjes op allemaal oude hits van k3 tot Shakira was echt leuk.
jaaa ik was ook een lieveheersbeestje!
Het was ook echt een zooitje met allemaal zelf geschilderde attributen als een groot eng vampier gezicht en een kartonnen vliegtuig. We begonnen geloof ik ook direct na de cito hiermee. Dus de helft van het laatste haar werd besteed hieraan besteedt. Na ons jaar gingen ze geloof ik ook over op voorgeschreven muscials. Duurde veel korter maar was ook wat saaier bij mijn zusje.
Wij deden Mirákel! Vond hem echt leuk omdat er ook stukjes geschiedenis inzaten bijvoorbeeld over napoleon. En we gingen dus steeds met een tijdmachine.
_Een eigenaardige leerkracht heeft jarenlang heel veel kinderen de gang opgestuurd. Deze gangbewoners - het publiek - worden bevrijd als een paar leerlingen binnen één uur vijf onmogelijke vragen beantwoorden. Zij moeten hiervoor kriskras door de geschiedenis heen. Dat lukt hen op miraculeuze wijze! Een avontuurlijke race door de tijden en tegen de klok… _
Klein trauma hier. Wij hadden GEEN musical
“Hoera, we zijn gestrand”. Ik speelde Set van het artiestenduo Sunset. Ik zie hem er alleen niet tussen staan, denk dat die te oud is.
Dat lijkt me een stuk leuker dan zo’n standaard musical
Mijn musical ging over de reclamewereld, er was dan een groep pro-reclames en een groep anti-reclames. Ik had 2 rollen, iets in een pro-reclame liedje (stop de spot! leve de reclame!) en model 2. Ik weet nog heel goed dat ik een lange jurk van mijn moeder aan had en dat ik 1 zin moest zeggen, maar geen idee welke. Iets met ‘ik ga dat echt niet doen hoooowrr’. Ik kan alleen niks vinden over die musical op internet, misschien ben ik te oud
OMG YES gevonden! Hij heet BINGO! Het komt echt helemaal terug, de glazenwasser was verliefd op iemand van het reclamebureau
Omg ja deze had ik ook!
Wij hadden sjoobizzzz. Met Britney Whitney
Weet nog dat ik het later in een gesprek over een liedje van Britney Spears had en toen Britney Whitney zei haha
weet wat je wilt .nl Ook van Benny Vreden. Heel leuk, een nummertje over pizza’s. En ik was een circusartiest.
Wij hadden de musical NISNO. Ging over een award show maar de prijs bestond uiteindelijk niet (nizno-onzin).
Oja en we hadden teveel leerlingen, dus ik kreeg een verzonnen rol. Ik moest een modeshow presenteren met nog een ander meisje. Ik was volgens mij Elle (haha van het elle magazine ja ja) en de ander was Cosmo van cosmopolitan
Die musical hadden wij ook en was ook een circusartiest, kan nog steeds jongleren!
Welke rol had jij?
Ik moet even heel diep nadenken, volgens mij was ik gewoon een random persoon op het terrasje haha
Wij hadden Wedden van niet (Of wedden van wel), zoiets . Over een klas en die was half ontspoord en deden alleen maar rare weddenschappen zoals wie durft wormen te eten en er was een juf die nieuw was die de klas moest bijsturen. Wilde vet graag een hoofdrol en kreeg die niet en toen vond ik het stom haha
Jaaaa die hadden wij ook! Ik speelde iemands vrouw of moeder ofzo. Ken alleen dat liedje van ‘Kopen, kopen, kopen’ nog.
We spreken hier wel van begin jaren '90
Wij hadden spooky! Ik was Roos, was wel een van de grotere rollen geloof ik. Weet ook nog flarden van mijn tekst haha
Die had ik ook. Wij hadden teveel meisjes en te weinig jongens, dus ik was olieman. Baalde als een stekker haha.