Wij hadden een hele stomme, geschreven door de juffen en meesters over normen en waarden en de hele school moest meedoen. Ik weet nog dat iedereen en de ouders het belachelijk vonden omdat dit natuurlijk hét moment van groep 8 is, maar het is toen wel doorgegaan. Weet mijn rol niet meer maar het stelde ook weinig voor met zo’n enorme groep
Wij deden ook eentje met een boot! En een onbewoond eiland zat er in. De musical heette Zwendel maar ik weet niet of er een rockster in zat haha
Behalve in Minoes kunnen we dus in elke film jouw tieten te zien?
Oh volgens mij was het chaos.
Windkracht 8! Volgens vriendinnen die in lagere klassen zaten de saaiste musical ooit hahaha
https://www.jingo.nl/musical-kiezen/afscheidsmusicals/windkracht-8
De doem van Gunder! Ik vond hem zooo vet en spannend! En ik ken nog best veel liedjes uit mijn hoofd.
Ik weet niet meer hoe de musical heette maar ik heette Isabella en had m’n schoonmoeder vermoord met een vergiftigde rumboon.
Het spoor van bijster!
Wij stappen uit…
Wij stappen over
Een nieuwe bus staat voor ons klaar
De bus van het middelbaar
Die kan ik me nog herinneren haha
We hadden twee groepen 8 dus veel te veel kinderen. Alle kinderen die vaak met hun grote mond vooraan stonden, kregen een rol en ik hoorde daar natuurlijk niet bij. Uiteindelijk hebben veel ouders geklaagd en kreeg iedereen een rol. Volgens mij had ik 3 zinnen
Inpakken en wegwezen. Te oud voor die website.
Ik weet nog zo goed, mijn voorkeur was een hoofdrol zonder solo. Wat kreeg ik: een mini-bijrol mét een solo.
Die solo vergeet ik ook nooit meer: “Mijn buurman heeft een herdershond, zo’n hijgend exemplaar. Mijn buurman zegt ‘Hij bijt niet’, maar voor mij is dat niet waar”.
Dat ik dit na meer dan 20 jaar nog weet…
Nee het tietenwerk laat ik lekker aan Carice over.
Wij hadden Switch en ik kreeg echt een stomme rol, was zo teleurgesteld.
Jaaaa er waait een wind, er waait een wind, er waait een wiiiindkraaaacht 8 @Zilver hahaha, wat had jij voor rol? Ik zong vooral veel solo haha, verder weinig tekst.
En was jij ook jaloers op dat meisje dat die rol had van ‘Moeder wat moet ik aan vanavond?’ Die was bij ons echt mega populair
Volgens mij heb ik die ook gehad. Met dat vliegtuig naar Aruba? Ik vond hem ook stom.
Ja die had ik ook!
Wij hadden teveel mensen en te weinig rollen, dus er zijn rollen gesplitst en tekst bijbedacht
Big Boat van Benny Vreden
Synopsis
Wat doe je als je een schip erft van 6 miljoen euro? Dan wil je er natuurlijk mee gaan varen! Dat is precies wat de sullige Bob Bodegrave besluit te doen, als hij te horen krijgt dat een onbekende oud-oom hem zijn jacht heeft nagelaten. Het schip ligt in de kleurrijke haven van Saint Tropez en blijkt nog groter te zijn dan hij had verwacht. BIIIG BOAOAOAT! roept hij verbaasd uit en… het schip heeft meteen een naam. Voorbijgangers komen er nieuwsgierig op af, want Big Boat, dat is toch die hype, dat te gekke televisie programma waarbij deelnemers geen contact mogen hebben met de buitenwereld en dag en nacht door cameras worden bespied…?! De louche Stuur(man) en Boots(man) worden hierdoor op een briljant idee gebracht en er begint een reis vol komische misverstanden, spanning en romantiek
Ik als tomboy die zingen kut vind moest een vrouw spelen die Terry heette of zo en poepiechique en rijk en populair was of zo.
Ooh ja dat had ik ook leuk gevonden! Maar helaas had ik een kluspak aan want ‘moest het vliegtuig repareren’
Wij hadden Mirakel, was leuk.
Ik kon alleen als omroepster de namen van the Beatles totaal niet uitspreken. George Haarison zal ik nooit vergeten.
Ja klopt! Ik vond net dit:
Hier kan je fragmenten horen van liedjes, krijg weer helemaal flashbacks haha
Ja ik zat in groep 5 in het koortje voor die musical
Inpakkeuuuhhh en wegwezeeuuuh, de club gaat uit elkaar!!!
En in groep 8 deden we Geldkoorts, toen was ik moeder Ida
Ik was een lieveheersbeestje uit groep 3. Weet niet meer precies waar het over ging, maar we moesten in die scene doen alsof we slisten (want tanden wisselen).
Dat meisje van ‘wat moet ik aan’ was de groep 8 scene toch? Die was bij ons ook heel populair maar ik wilde hem absoluut niet haha, vond het vreselijk om een solo rol te moeten hebben