Ik moet even een domme actie delen. Ik ben (heel even vanwege een crematie) in Nederland en ik ging mijn reis terug naar Zweden boeken. Dat deed ik in de woonkamer van mijn ouders, waar ze bij waren, omdat ik het meteen wilde doen (omdat ik het anders toch uitstel tot het laatste moment).
Moest ook vanalles uitzoeken over de reis terug, want ik ga met de trein en reis dus door verschillende landen met verschillende regels. Mijn ouders gingen me terwijl ik daarmee bezig was allemaal vragen stellen over andere dingen en ik heb zonder overdrijven minstens 20 keer gezegd dat ze me even niks moesten vragen omdat ik me daarop moest concentreren. Op een gegeven moment heb ik het echt geschreeuwd. Ik wilde geen fouten maken. De computer staat in de woonkamer dus ik kon het ook niet ergens anders even gaan doen.
Nou wat denk je, kom er net achter dat ik verkeerd geboekt heb. Ik heb per ongeluk 13-04 i.p.v. 14-04 aangeklikt. Nu is mijn trein dus al vertrokken. En ik heb dus alles meerdere keren nagekeken, maar werd telkens afgeleid dus ik heb het gemist. Wat denk ik fout is gegaan is dat ik dacht op woensdag te hebben geklikt, maar eigenlijk op de derde dag van de week heb geklikt en in dit geval zal de week wel op zondag (i.p.v. maandag) zijn begonnen.
Ik ben ZO boos op mezelf want het is 100% mijn eigen fout, maar ik ben vooral teleurgesteld omdat ik zo hard mijn best heb gedaan om niet slordig hierin te zijn. Ik blijf ook maar denken: als ik geen adhd had gehad/ mijn medicatie had kunnen slikken/ slim genoeg was geweest om het ergens anders te boeken/ er naar me was geluisterd wanneer ik zei dat ik geen twee dingen tegelijk kan was dit echt niet gebeurd.
En ik schaam me ook nog omdat mijn ouders het voor me wilden betalen en ik daar eigenlijk te trots voor ben maar er toch mee akkoord ben gegaan. En dus nu €90 van hun geld heb weggegooid en zelf nu dat alsnog moet uitgeven.