Ik heb mezelf verwijderd want ik red het niet qua posts. Volgend jaar weer een kans!
Ik ga het ook niet halen helaas. Ik heb jarenlang meegedaan maar ik volg het dit jaar sowieso en volgend jaar opnieuw een kans!
Lol gaat dit over Gerda die eigenlijk anders heet?
Ja
Ik zag dus laatst een foto van haar en ik heb haar irl gekend in een ver verleden haha. Deed ze moeilijk ja?
Hahaha oh gelukkig maar Bedenk me nu dat ik (nog steeds omg) zoān mega chille pumpkin quaker oats heb, dat wordt morgen mn ontbijt haha
Graag, dankje! Ik kom uit NL.
Ja! Ik lees al lang mee en was steeds te laat maar ik wil nu wel eens mee doen. Lijkt me zo leuk!
ik doe het ook voor het eerst. Had op egf altijd te weinig posts om mee te doen, maar nieuw forum, nieuwe kansen
Ik doe ook voor het eerst mee. Het drama van de vorige keer schrikte me wel af en ben een beetje bang dat ik het niet leuk genoeg doe. Maar niet geschoten is altijd misā¦
Ja, ik doe ook voor het eerst mee! Heb 3x secret santa via Reddit gedaan, maar dit leek me dit jaar leuker om te doen
- Linus
- Diana
- Jeminae
- Lentex
- Noomie
- Skadi
- GroenTakje
- Vaiana
- Flexican
- Lijnewiets
- Andreya
- 360
- Twijfelaar
- ScrantonStrangler
- Bertie
- dancingavocado
- Unquestionable
- Madam Mikmak
- Roguee
- Alpacamybags
- Ontherun
- Ohappyday
- JanHagel
- GrumpyHarry
- Briseis
- Quinoa
- Helvegen
- Anna88
- Paraplu
- Fee
- Kringel
- Opheliac
- SpeedOfSound
- Krabpaal
- wompie
- GirlLikeThis
- Torquay
- Puntzak
Belgiƫ
- Kerselaar
- TobVit
- Who
- Hinkje
- Tuula
Buitenland (onder voorbehoud)
- Hectometer (GB)
- Hinkje (FR)
Ik ga ook voor het eerst meedoen, ik vind het super spannend maar het lijkt me zo leuk!
Eens moet de eerste keer zijn toch?!
Zo enorm spannend is het allemaal niet. Wel heel erg leuk. Ik heb er zelf in ieder geval elk jaar heel veel plezier in om iemand die ik niet of nauwelijks ken een zo leuk en persoonlijk mogelijk pakketje op te sturen.
Ik doe voor het eerst mee. Moet wel zeggen dat ik erg bang ben dat mijn cadeautjes niet gaan bevallen, maar daar moet ik niet te veel aan denken
Ik! Vind het ook best wel spannend, maar ga het gewoon proberen!
Ik doe ook voor het eerst mee. Ik heb het ook nog nooit gevolgd, dus ik ben echt helemaal nieuw.
Ik zou zeggen doe je best en meer dan dat kun je niet doen. Het is echt lastig om de ander helemaal aan te voelen en een moodboard helpt daar ook maar enigszins bij. Zolang je moeite te zien is, sla je de plank vast niet mis.
Kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen, maar hoe komt mijn adres bij degene die mijn lootje trekt?
Voor de hoeveelste keer doe je mee dit jaar?
- Eerste keer
- Tweede keer
- Derde keer
- Vierde keer
- Vijfde keer
- Kan het niet meer op Ć©Ć©n hand tellen
0 stemmers
- Linus
- Diana
- Jeminae
- Lentex
- Noomie