Aanmeld- & Informatietopic Secret Santa 2018

haha wat leuk! Een van die pakketjes kwam van mij. Wat lang geleden alweer.

2 likes

Haha wat grappig! Ik was er echt blij mee, heb beide keren echt leuke en doordachte pakketjes ontvangen die ook nog eens heel mooi ingepakt waren :smiley:

1 like

Leuk!

Ah wou dat ik genoeg posts had om mee te doen! Heel veel plezier allemaal!

Is iedereen al bezig met een collage?

ik zit nu lekker te klooien. :sunglasses:

1 like

Same :stuck_out_tongue_closed_eyes: ik moet m alleen nog iets aanpassen

1 like

Ik ben aan het nadenken wat ik erop ga zetten :sweat_smile: Het begin is er dus al, nu nog de collage maken :grin:

Die van mij wordt gewoon een collage in een app hoor. Niet dat jullie een meesterwerk verwachten :joy:

3 likes

Ik ga helaas nooit meer de 200 posts halen voor 5 november.
Heb jaren meegedaan op EGF, maar ga nu ook vanwege drukte overslaan.

Ik wens iedereen heel veel knutselplezier! <3

1 like

Misschien lees ik er overheen hoor, maar is er een deadline voor de collage? Of is dat ook meteen 5 november?

1 like

Vanavond maar even maken. Gebruiken jullie foto’s van dingen die jullie willen of meer sfeerfoto’s? :neutral_face:

Ik heb plaatjes van spulletjes waar ik blij van word maar komt ook een beschrijving bij van wie ik ben. Mensen mogen me verrassen :slight_smile:

1 like

Hoe kan ik de lijst kopiëren en plakken zonder dat hij een heel rare opmaak krijgt? Of ligt dat gewoon aan mijn laptop?

Jullie hebben me geïnspireerd. Ik ben ook met mijn moodboard bezig nu!

2 likes

Hahaha toch niet toen je voor mij een pakketje moest maken toch :scream: Ik word namelijk nog steeds blij als ik aan jouw pakketje denk hihi

O help die collage! Heb nog nooit zoiets gemaakt over mezelf. Maar wel zin in.

1 like

Haha neeee! Voor jou was heel leuk, dat gedoe met onze gierige blogster…

1 like

Ik twijfel zo erg. Heb t idee dat mijn pakketjes ‘net-niet’ zijn omdat ik gewoon niet zo crea ben!

Je kan zo veel ideeën vinden op pinterest dus maak je maar geen zorgen. Ik heb ook twee linkerhanden maar ik maak er altijd wel iets leuks van.

1 like