Ohhwww ik moet nog ff veel posten voordat ik mee kan doen
Komt er ook een anoniem account om vragen te kunnen stellen aan diegene wiens lootje je hebt?
Ik weet t, komende tijd ff spammen
Anonieme accounts zijn hier op het forum niet toegestaan. Is daar contact over geweest met ons?
Maar die 200 berichten zijn toch een soort als grens ingesteld zodat het iemand is die een beetje betrouwbaar is? Veel op het forum komt en regelmatig post? Niet dat je 200 berichten in een paar weken gewoon spamt?
Doe dan die eis van 200 posts maar weg want dan is het nut daar ook van weg denk ik dan.
Van die insta als bewijs heb ik nog nooit gehoord idd, heb op egf ook nooit meegedaan, vindt dat inderdaad wel een goeie oplossing. Er gaan wss ook genoeg anderen zijn die gewoon gaan spammen tot de 200 om mee te kunnen doen.
Weet niet of de organisatoren dat ook accepteren want heb er nog niets over gezien. Enige wat er staat is:
Hoe denken jullie over die insta geven als betrouwbaarheid?
Maar het is naast een stukje betrouwbaarheid toch ook dat de andere forummers je een beetje kennen en naast de collage informatie over je weten waar je van houdt etc.?
Oh wat fijn zeg! Anders moet ik namelijk nog ff spammen
Heb dan wel nog een vraagje, wil nu ook niet overkomen als een zeur, maar stel hem toch maar.
Kijken jullie ook naar de inhoud van die posts of laten jullie āspammersā ook toe?
hahaha ik heb precies hetzelfde!
Ik wil die instelling gerust aanpassen maar na 5 november scherm ik het dan wel terug af, vindt dat toch wat fijner ivm privacy
haha ja en dan met de collage dat beeld nog een beetje recht proberen te trekkenā¦
Ik twijfel elk jaar weer en toch doe ik dan uiteindelijk niet mee haha. Dit jaar ben ik ook een tijdje niet in NL en pas rond 1 dec terug, dus ik twijfel of dat handig is ivm vragen etc, weet nog niet of ik vaak op het forum kan
De beslissing is genomen maar ik hoop wel dat we vorig jaar iedereen toelaten. Je kunt er beter vanuit gaan dat iedereen in dit topic even begaan is en er het beste van wilt maken. Het mag ook fout gaan. Dan vinden we met zijn wel een creatieve oplossing om de gedupeerde alsnog te verrassen. Die ondergrens met minimaal aantal posts zegt volgens mij eigenlijk helemaal niks. Of laten we even hardop denken, wat zou die ondergrens kunnen zeggen over iemands deelname? Betrouwbaarder? Enthousiaster? Serieuzer? Loyaler? Eerlijker? Echt geen idee. Ik zou het gek vinden om geloot te worden met een nieuwe user (het is leuker als je iemand een beetje ākentā) maar tegelijkertijd is dat ook de magie van Secret Santa, gewoon een vreemde gelukkig maken.
Edit: goed idee om de spelregels van vorig jaar nog even aan te passen, laten we die van twee jaar terug ook aanpassen als het kan
haha ja tot iemand besluit al je posts te gaan lezen
Mag ik het spot-de-alpaca-topic linkje op mijn collage zetten?
Jij hoeft niet eens een collage te maken hoor
Sorry, heb mezelf er toch maar even afgehaald want het gaat niet meer lukken met de collageā¦
- Linus
- Diana
- Jeminae
- Lentex
- Noomie
- Skadi
- GroenTakje
- Vaiana
- Flexican
- Lijnewiets
- Andreya
- 360
- Twijfelaar
- ScrantonStrangler
- Bertie
- dancingavocado
- Unquestionable
- Madam Mikmak
- Roguee
- Alpacamybags
- Ontherun
- Ohappyday
- JanHagel
- GrumpyHarry
- Briseis
- Quinoa
- Helvegen
- Anna88
- Paraplu
- Fee
- Kringel
- Opheliac
- SpeedOfSound
- wompie
- GirlLikeThis
- Torquay
- Puntzak
- Acculader
Belgiƫ
- Kerselaar
- TobVit
- Who
- Hinkje
- Tuula
Buitenland (onder voorbehoud)
- Hectometer (GB)
- Hinkje (FR)
Aaah ik heb altijd al mee willen doen maar durfde nooit echt. Maar ik zie net op tijd en heb wel behoefte aan leuke afleiding dus ik doe mee!
Ben wel benieuwd naar wat voorbeelden van pakketjes van andere jaren. Dan weet ik een beetje in welke richting ik moet denken.
- Linus
- Diana
- Jeminae
- Lentex
- Noomie
- Skadi
- GroenTakje
- Vaiana
- Flexican
- Lijnewiets
- Andreya
- 360