Hoi meiden!
Bij deze het aanmeld- en informatietopic voor Secret Santa van dit jaar. Ik zal als eerste even de organisatie aan jullie voorstellen. Ik doe dit namelijk niet alleen, maar heb hulp van @Nidorina en @Jeminae en daar ben ik ontzettend blij mee!
Ik denk dat het gros van de meiden hier mij wel kent, maar voor de meiden die het niet weten… Ik woon sinds kort in Tilburg waar ik journalistiek studeer en verder spreek ik graag af met vriendinnen om samen te koken of gezellig te kletsen, ik vind films en muziek leuk en ik hou heel erg veel van dieren. @Nidorina is 26 jaar en houdt van dansen, koken, uitgaan, shoppen, netflix (en chill?) en handletteren. Verder werkt ze vanuit huis. @Jeminae is 30 jaar, getrouwd en heeft een zoon van 15 maanden. Ze werkt in de gehandicaptenzorg en heeft nog geen enkele editie van Secret Santa overgeslagen. Dreamteam lijkt mij!
Er zijn een paar regeltjes, maar we hebben het simpel gehouden. Mis je iets? Laat het vooral weten!
- Bij de aanmelddeadline (5 november) heb je 200 posts.
- De cadeautjes die je voor je lootje koopt hebben bij elkaar een waarde van ongeveer 15 euro. Daarnaast verstuur je je pakket met de post. Dit mag met DHL, Kiala, PostNL of wat dan ook, maar de kosten voor de verzending komen nog bovenop de 15 euro.
- Secret Santa gaat eigenlijk niet om de cadeaus, maar meer om de tijd die je er in steekt. Ben je niet zo creatief? Wees niet bang, als je liefde in je pakketje steekt en een mooie, leuke brief bij je pakketje stopt is het altijd goed. Ga vooral lekker los met versieren en zorg ervoor dat je pakketje echt past bij je lootje.
- We maken een vragentopic aan en als het van de @moderators mag een gezamenlijk account. Het is leuk als je minimaal één berichtje in dit topic zet voor je lootje, zodat ze weet dat alles goed gaat. Maar als je vier berichtjes wilt achterlaten mag dat natuurlijk ook!
- Iedereen maakt een collage. Op deze collage zet je wat informatie over jezelf neer en daarnaast geef je weer wat je leuk vind om te krijgen. De collage hoeft niet museumwaardig te zijn, maak er vooral iets eigens van. Je kan dit op papier doen en inscannen, via paint, photoshop of plak wat plaatjes in een wordbestand en maak er een printscreen van. Maak het jezelf niet te moeilijk. Zo lang je collage uitstraalt wie jij bent is het genoeg.
Misschien zijn we regel vergeten, nogmaals, laat het me dan vooral weten!
Dan nu het aanmelden! Dit kan tot 5 november. Je mag je nu aanmelden met minder dan 200 posts, maar heb je op 5 november geen 200 posts dan mag je helaas niet meedoen. Schrijf je dus alleen in als je zeker weet dat je dit gaat halen. Je hebt nog een maand, dus go go go!
Het onderstaande lijstje mag je kopiëren en in een post plakken. Vragen mag je hier ook gewoon stellen.
Nederland
- Linus
- Diana
- Jeminae
België
1.
2.
3.
Nou meiden, we hopen dat we er een geslaagde editie van kunnen maken en zien jullie aanmeldingen graag tegemoet. Onze inboxen staan open voor vragen en opmerkingen!
Liefs
@anon98052296, @Nidorina & @Jeminae