Bedankt voor jullie antwoorden! Ik reageer even per persoon;
@Wonderland : ja helder, en vind ik ook logisch. Wij hebben er niks over afgesproken, omdat ik eerst stage (zonder vergoeding) bij hem heb gelopen en het toen dus niet aan de orde was. Vervolgens paar maanden lang geen afspraken gehad buiten zijn kantoor. Maar nu dus wel en hij begon er zelf over in de auto, vandaar mijn vraag! Maar vanuit de werkgever kant snap ik je punt heel goed.
@Suikerklontje Ik weet dat hij feitelijk gezien mijn baas niet is. Klinkt ook wat verwarrend maar ik zie het nog zo ivm bovenstaande (eerst stage gelopen). Ik heb niet echt een offerte gemaakt omdat we eerst samen een uurtarief overeen zijn gekomen toen hij besloot (na mijn stage) mij in te huren als ZZPâer omdat hij mĂjn hulp dus toch erg goed kon gebruiken. Vind het wel een hele goede zin om op offertes te zetten voor de toekomst, dank daarvoor!
@Cactuss : ik snap je redenatie maar die gaat hier niet op. Het is niet zo dat ik zelf ben heengereisd, maar wel zo dat ik dĂĄĂĄr pas aan het werk ben gegaan. Net als mijn opdrachtgever zelf. Uren staan in elk geval geregistreerd voor zelfstandigenaftrek in elk geval haha!