Zwangerschapskleding inspiratie topic

Ah, goed te lezen, die heb ik vanmiddag net besteld.

1 like

Heb deze gepast maar zag de onderbroekrand inderdaad wel. Maarrr ze hadden ook een van een soort corduroy en die had dat niet :ok_hand: Ook meteen een trui gevonden die lang genoeg is dus ik ben helemaal blij, nu zie ik er voor m’n gevoel weer een beetje leuk uit.

Het is deze broek trouwens
https://www.costesfashion.com/nl-nl/rib-flare-zwart-327548

1 like

Ik vind die zwangerschapsbroeken met band dus echt niet meer lekker zitten. Aan het begin van de zwangerschap wel maar in de zomer vooral gewone korte broeken aangehad die ik onder mijn buik kon doen. Nu sla ik die banden naar beneden zodat mijn buik vrij is, gevolg is wel dat de broek afzakt maarja beter dan ongemakkelijk voelen.

Had ik de vorige keer de laatste maanden ook. Alles wat op mn buik zat arghhh. Gelukkig was het zomer dus veel jurkjes of gewone leggings met lang shirt :joy: en als ik wel een panty aan had gewone maatje groter en dan onder mn buik, echt niet erop. Brrr.

1 like

Late reactie… maar deed je de band dan onder of over je buik? Ik ben nog maar 11 weken zwanger en dus een leek :wink:

En nog een algemene vraag hier aan jullie. Wat zijn écht fijne zwangerschapsleggings van goede kwaliteit (niet doorschijnend dus)? Niet om te sporten, maar om gewoon zo te dragen met een leuke lange blouse en sneakers bijv.

Niet heel makkelijk te verkrijgen en niet goedkoop (maar meestal met Black Friday 1+1 gratis), maar wel echt meer dan de moeite waard: Blanqi leggings. Zijn ontzettend zacht en glad zonder te tekenen, geven heel veel steun aan je buik en rug en ook mooi met een jurkje ofzo er over. Ik heb de laatste paar maanden eigenlijk weinig anders meer gedragen :sweat_smile:

1 like

Ik heb die broeken tot 18 weken gedragen en ben nu geswitcht naar een zwangerschapsvariant van Prenatal want vond die band niet meer fijn zitten. Bij Prenatal heb je nu dus een zwarte flared legging/broek en deze week nog korting.

#nospon

1 like

Dat klinkt interessant! Welke is het? Deze: https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/broeken/prenatal-zwangerschapsbroek-1293760010.html
of deze: https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/broeken/prenatal-zwangerschapsbroek-1337260010.html
Of lijken dit niet alleen dezelfde broeken maar zijn dit ook gewoon dezelfde? :face_with_raised_eyebrow: Stof lijkt wel iets anders te zijn qua samenstelling.

Nog iemand tips voor zwangerschapsbroeken? Liefst geen spijkerbroek want die heb ik nu en dat doet reteveel zeer. Het liefst zo’n jogging achtig idee en anders tips voor jurken (en leggings/maillots)?!

Die tweede! Die heeft echt meer een rib-stof. Ik heb 'm trouwens in een M, zit vaak tussen M en L in en deze valt iets ruimer.

Heb ook onderstaande broek van Asos, die is wat dunner qua stof maar met een lange trui er op prima te doen!

1 like

Vriendin tipte mij vandaag de leggings van h&m. Ze hebben blijkbaar 2 soorten: met een lage band en hogere band. Die eerste zakte bij haar af, die tweede niet. Ga morgen zelf ff kijken en passen hopelijk. Eerste zwangerschap gewoon mn hema-leggings gedragen (en dan onder de buik want vond alles wat strak op mn buik zat vervelend) maar doordat ik nu zoveel lager draag gaan die heel raar slobberen bij mn kruis.


Iemand tips voor lange zwarte tshirts met mouw die mooi aansluiten/strak zitten? Vindt veel zwangerschapsshirts niet mooi zitten, dan is het echt 20 dingen passen en zitten 19 shirts boven zo los. Vind het zeker voor onder een vest of mooi jasje mooier als het aansluit. Vorige zwangerschap uiteindelijk gewoon veel de lange tanktops van vero moda gedragen, alleen nu het kouder wordt is iets met mouwen ook wel fijn.

1 like

Thanks!

Ik heb een shirt (wel zwangerschapsshirt) van noppies. Die is lekker lang en zit strak!

1 like

Ooh zal morgen eens kijken bij zalando of wehkamp, daar hebben ze dat volgens mij ook (en die doen mee met glamour day :stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

Ja mijne komt van de wehkamp! Zal ff linkje zoeken… https://www.wehkamp.nl/noppies-zwangerschaps-t-shirt-berlin-zwart-16250421/ deze!

Ohja die ziet er idd wel mooi aansluitend uit! Had bij zalando een soortgelijk model met lange mouwen gespot, maar ook al weer shirts gezien waarbij het ook op het aanplaatje boven heel los en zakkerig zit.

Ik had deze https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0851936011.html en vond die bij mij heel mooi aansluiten, zat zowel bij mijn bovenlichaam als buik goed strak. De witte schijnt wel behoorlijk door maar begrijp dat jij toch vooral een zwarte zoekt. Helaas alleen in 2-pak met verschillende kleuren te krijgen

1 like

@Suikerklontje deze heb ik ook! Vind ze ook heel fijn zitten, maar moet wel zeggen dat ik best wat borst heb, dus geen idee hoe het anders zit.

@SpeedOfSound ik kon de vorige keer tota niet slagen bij h&m voor shirts, zat op mn zij, rug en onder mn borsten heel los en zakkerig. Maar ga vanmiddag ff daar kijken voor die leggings dus dan meteen ook ff kijken of ze deze hebben en passen :ok_hand:t3:

1 like

Ik kon mezelf niet meer inhouden en voor de baby wil ik nog niks kopen. Dus ik heb 2 jurkjes (een voedingsjurk, die zag er leuk uit… kan dat wel als je zwanger bent eigenlijk?), sportlegging, tregging, trui en 2 leggings besteld haha

2 likes