Zwangerschapskleding inspiratie topic

Meeste voedingsjurken zitten ook prima als je zwanger bent :raised_hands:t3:

Oh top! Vind heel veel zo tuttig ofzo

Ja vind ik ook al gauw. En ach als het straks niet meet goed zit als je buik groter wordt, heb je vast wat mooie in de kast hangen voor na je bevalling toch :wink:

Haha ja precies! Ben alleen nog heel erg aan t twijfelen over wel/geen borstvoeding.

Ach ook als je geen borstvoeding gaat geven kan zo’n jurk over het algemeen prima toch. Ik heb tijdens mn vorige zwangerschap ook 1 voedingsjurkje gekocht al, die ook met bolle buik kon en daar zag je het echt niet aan af.


Ik heb net ook maar alles online besteld want winkelen zat er vandaag niet in. Leggings en shirts bij h&m en bij zalando shirts van noppies en 2 jurken van mamalicious, want bijna alle zwangersschapskleding die ik wilde viel bij wehkamp buiten de glamourdaykorting :woman_shrugging:t2: Alleen jammer dat wehkamp al maandag zou leveren en zalando pas “tussen woensdag en vrijdag”.

1 like

Op de noppies sites is geen glamour korting, maar wel zo 40% korting geloof ik!

Ja had ik gezien idd, maar precies niet op de shirts die ik wilde proberen … zul je altijd zien haha. Maar bij zalando ging er dus wel 20% vanaf!

Misschien leuk om even een update review te plaatsen van mn (Basic)aankopen:

  • leggings: Ik heb bij H&M de leggings besteld die in een 2pack zitten voor 19,95 (met de hogere band) en die zijn fijn. Vandaag heel de dag gedragen, zakt niet af, geen last van het gedeelte op mijn buik, band lekker hoog (tot net onder ribben). Nog ruimte om te groeien. Ik heb een S besteld, dat draag ik normaal ook in leggings. Qua lengte is hij ietsjes te lang (ik heb lengtemaat 32 in jeans). Ik zou deze niet dragen met een korter shirt, want schijnen bij bukken of zitten denk ik wel iets door bij je billen (bij mijn knieën wel iig).
  • Tshirts: ik heb een zwarte longsleeve van Noppies besteld in maat S (normaal voor dat soort tops S of M) en die is fijn. Slobbert niet en fijne lengte waar mijn buik nog makkelijk in kan groeien. De tshirts in 2pack van H&M gaan retour, niet het goede model voor mij slobbert op mijn zij/rug en gaat gek los zitten tussen mijn borsten en navel.

Voor mn gevoel heb ik nu weer een compleet nieuwe garderobe, want heb paar lange vesten in de kast hangen die ik nu weer kan dragen zonder steeds alles op te hijsen of shirts naar beneden te trekken :ok_hand:t3: En dan komen er later deze week ook nog 2 jurkjes en een bralette binnen.

2 likes

Leuk!

Ik ben dus ook hooked aan die leggings. Enige is dat ik vrij lang ben en daarom truien e.d. niet echt over mijn billen vallen. Weet iemand waar je wat langere truien / tunieken/ blouses kan kopen die dus wél over je billen vallen?

1 like

Grappig, ik heb precies de basics die je noemt ook. Die leggings moet ik nog dragen maar ik had twee anderen besteld en die waren bij het passen al mega doorschijnend en afzakkend.
Ik heb ook de flared broek/legging van H&M van 14.99 besteld en die is ook heel mooi! Iets dikkere stof.

En de shirts van Noppies heb ik tweedehands, lekker dikke stof die goed strak zit en niet lubbert.

Kan ik hier iemand blij maken met deze zwangerschaps-/voedingsjurk? Is khaki van H&M in maat L. Ik heb hem maar twee of drie keer gedragen maar mijn kont is te groot. Mag weg voor een klein prijsje.

Ik heb met de Glamour korting een zwangerschaps winterjas bij de HM besteld voor €56. Ben pas bijna 8 weken zwanger, maar ik heb weinig ruimte in mijn huidige winterjassen en wil voor de winter wel echt een goede winterjas. Hopelijk zit hij een beetje goed.

3 likes

Oh die is leuk! Ik zit in een soort tweestrijd, ben nog maar net zwanger. Enerzijds wil ik alvast ALLES kopen maar ik heb geen idee hoe tonnetje rond ik al dan wel of niet word, haha. Dus ik zit braaf op mijn handen.

Mooie jas! Ik was vorig jaar rond deze tijd net zo ver zwanger en ik heb heel veel plezier gehad van mijn zwangerschapswinterjas. Eigenlijk het enige kledingstuk dat ik iedereen zou aanraden, verder heb ik veel speciale zwangerschapskleding niet gedragen en vooral in flared leggings geleefd.

Ik zag gister bij de HEMA een hele lange trui hangen! Die zag er heerlijk uit dus denk ik dat er ook voor ga.

2 likes

Ah mijn hm bestelling met oa die leggings komt vanmiddag! Ga straks meteen passen

1 like

Ooh die is leuk! Ik heb nog een witte lange trui van maispn scotch die ik mijn vorige zwangerschap vrij lang heb kunnen dragen, tot het echt warm werd (is een wat dunnere trui) maar zie ook een toffe groene kleur. En dit zit ook gewoon nog leuk na de zwangerschap, dus helemaal een verantwoorde aankoop toch.

Eerst maar even kijken hoe de rest van mn zalando-bestelling zit haha. Ik zit ongeduldig op de postbl meneer te wachten die tussen 14.15-16.15u komt.


@Nefertiti over die flared legging heb ik heel erg getwijfeld haha. Dus misschien toch nog maar eens naar kijken :eyes:

Oooo die is leuk! Inderdaad die groene ook! Was vandaag nog in de Hema maar deze niet gespot.

Die is leuk! Vila heeft ook heel veel lange truien in een iets dikkere stof.

Ik heb die trui sinds gisteren en wil hem nu al niet meer uitdoen. Hij is niet heel erg lang, nu komt ie wel over mijn billen, maar denk dat hij met mijn zwangere buik niet zo mooi had gezeten. Maar kan je natuurlijk even proberen!
Die groene heb ik in vestvorm, ook zo’n fijn ding! :heart: HEMA echt.

2 likes