Wat wil je ervoor hebben? Vlekt hij heel erg?
Nee hij vlekt niet, maar bij mij kleurt het in het geheel oranje helaas. ā¬40 inclusief verzenden?
Ik heb net zelfbruiner opgedaan (bondi sands) en weet niet of ik het er nu juist op zal laten vannacht of af zal wassen na een uur ofzo. Lees verschillende dingenā¦ wat doen jullie?
Ah zit nu ff te lezen en denk dat ik het erop laat vannacht! Moet mn bed toch verschonen morgen
En hoe is het geworden? Als ik het in de ochtend erop doe spoel ik het savonds af. En anders slaap ik ermee. Je hebt nu ook van die express-versies die je na een uur kunt afwassen maar heb daar zelf geen ervaring mee.
Iemand anders wel?
Ik heb de bondi Sands express foam en ben er erg tevreden over! Je moet bij het aanbrengen wel echt veel gebruiken, omdat de mousse anders lastig aan te brengen is. En na een half uur kan je nog extra aanbrengen voor een donkerdere kleur. Vind het express er echt top aan, want slapen met zelfbruiner resulteert bij mij altijd in vlekkenā¦
Em de kleur is bij mij redelijk donker, maar ik heb wel van mezelf een hele lichte huid.
Ik ga het straks afspoelen maar tot nu toe ziet het er goed uit!
Ik gebruikte altijd druppels van tan luxe, maar vind het ergens toch niet fijn om telkens body lotion te moeten mixen en steeds vaker viel het niet mooi uit. En vind fake tan zo veel gedoe eigenlijk, dus wilde iets dat een stuk makkelijker was. Niet continu extreem goed moeten scrubben of een handschoen moeten gebruiken en rondlopen met een idioot donkere guide colour.
Heb toen na wat research the butter van tan luxe gekocht en die is echt super chill! Het is een gradual tan, maar na 1x smeren is het echt een groot verschil! Ook een stuk koeler van tint dan de druppels. En voor mij dus echt na 1x aanbrengen hetzelfde qua kleurintensiteit als wat ik bereikte met mousse van bondi Sands etc. Dus niet echt een gradual tan! En het lijkt tot nu toe super natuurlijk te vervagen, kreeg normaal altijd bij mijn elleboog holte, tussen mān borsten in mān hals lichtere vlekken maar nu helemaal niet?! Moest eerst dus altijd extreem scrubben en scheren zodat ik weer zo wit als een a4ātje was en daarna nieuwe ronde fake tan. Maar denk dat ik nu gewoon even goed douche met een washandje en wat extra zeep en het dan gewoon er overheen aanbreng.
Ik ga straks voor het eerst aan de slag met de St Moriz 1 Hour, ben superbenieuwd! Nog nooit iets anders dan de oude Kruidvatlotion gebruikt dus ik knijp hem een beetje.
Ik wil mijn tanlines van mijn slippers bijwerken voor mijn bruiloft, en moet dus heeel precies zelfbruiner aan gaan brengen op mān voeten.
Maar ik heb dat nog nooit gebruikt. Heeft iemand een tip voor een klein, bij voorkeur goedkoop, flesje dat wel prima werkt.
Om precies te werk te gaan dacht ik dat ik 't met een makeup kwast aan zou brengen.
Ik denk eigenlijk niet dat dit een succes gaat worden! Maar heb ook geen tips hoe je het wel aan zou kunnen pakkenā¦
Ik heb zelfbruiner van bondi Sands en gebruik de handschoen die erbij hoort, maar mn hand is erna alsnog helemaal bruin. Een vriendin van mij heeft dit niet. Hebben jullie dit ook?
Is je handschoen misschien lek?
Ja dat lijkt er wel op, ik had het de eerste keer meteen al, dus dan issie gewoon niet goed?
Ik denk het! Ik heb dit namelijk nog nooit gehad.
Nee
Er zit als het goed is zoān plastic laagje aan de binnenkant. Even checken of daar een gaatje zit of bij de naden ofzo.
@Monster omg ik kom er nu achter dat ik deze handschoen heb:
En die heb ik nu dus al 3x gebruikt. Vond het al zo ruw haha. En het is wel goed gegaan iedere keer
Hahaha wauw
Dan heb je dus wel gelijk gescrubt voor het aanbrengen
Hahah 10 punten voor je doorzettingsvermogen hoor!
Heeft iemand weleens een spray tan gedaan? Dacht er gister opeens aan, ben wel benieuwd! Ik zag dat Sundays dat ook aanbiedt, iemand toevallig ervaring mee?