Zelfbruiner

Ik meerdere keren bij gala’s en speciale gelegenheden. Het kan echt super mooi zijn en lang blijven zitten, maar het hangt er ook wel vanaf wie het doet en welk merk er wordt gebruikt. Zoek dus vooral wat reviews en foto’s op. Daarnaast ben ik erg licht, dus ik koos hooguit een paar tinten donkerder. Dan leek het alsof ik op vakantie was geweest en was het ook echt een natuurlijke bruine kleur.

1 like

Ik heb deze gekocht n.a.v. jouw post. Is het bij jou ook helemaal vloeibaar? Het gutste er meteen uit toen ik de tube opendraaide, en ook nu ik het eerste beetje gebruikt heb loopt het uit de tube i.p.v. dat ik er in moet knijpen. Niet wat ik verwacht had van een butter, vind 'm ook een beetje gek ruiken dus zou bijna denken dat ik een mislukte tube heb :face_with_raised_eyebrow:

Ik heb hem ook en dezelfde ervaring! Vind hem beetje kartonnig/muffig ruiken en ook errrg vloeibaar. Maar ben wel tevreden over het effect!

2 likes

Ja klopt! Het is heel vloeibaar, niet echt een dikke butter. Maar merk met smeren dan weer wel dat hij wat zwaarder is dan een lotion zeg maar. Ik vind hem nog steeds heel fijn!

1 like

Kan ik vanavond nog scheren en dan morgenochtend zelfbruiner op doen? Of gaat dat niet goed :thinking: heb het niet zo handig gepland volgens mij

Bij mijn zelfbruin bodylotion gaat dat prima! Geen verstand van the real deal

Hmm ik heb bondi Sands. Ik kan ook vanavond zelfbruinen en dan donderdagochtend scheren, misschien is dat beter.

Nou het zit erop, nu is er geen weg meer terug!!

1 like

En, gewoon goed gegaan?

1 like

Ja!

1 like

Ik ben aan het twijfelen om tanravel te kopen maar ik ben wel een beetje geïnfluenceed door Monica dus ben benieuwd of iemand het hier heeft?
Het lijkt mij wel fijn omdat het een spray is inplaats van dat je moet smeren.

Niet doen
Je ziet echt alleen verschil als je de donkerste neemt en dan ook maar 1 dag ofzo

Ik gebruik deze nu een paar weken en ben er super tevreden over! Gebruikte voorheen wel eens die mousse van Bondi Sands maar vond dat altijd zo’n gedoe met afwassen en kreeg vaak vlekken, hiermee ben je natuurlijk niet meteen zo bruin maar ik heb geen vlekken en het is heel mooi bruin. Echt alsof ik net op vakantie ben geweest.

2 likes

Ik vind het ook tegenvallen. Doe het dan 2 x, en je ademt het allemaal in (zo lang kan ik adem niet inhouden) en zie echt minimaal verschil, met afhalen makeup is het ook meteen weg.

Smeer je dit dan elke dag of na hoeveel keer zie je resultaat? Of hoef je deze niet op te bouwen?

1 like

Op de verpakking staat dagelijks smeren totdat je de juiste kleur hebt en het daarna 1/2 keer per week om het bij te houden. Ik heb het volgens mij 5 dagen dagelijks gedaan en smeer nu 2 keer per week. Zag na 1 dag al wel wat verschil, maar niet zoveel als ik zou willen. Ik neem m’n gezicht trouwens ook gewoon mee en heb geen last van puistjes oid.

1 like

Heel blij met de Marc Inbane druppels. Gemakkelijk 5 druppels met mijn dagcreme mengen en 2x per week aanbrengen. Vlekt niet en heeft een lekkere geur. Gekocht bij Spraytanme, kreeg er ook nog een getinte creme bij.