Zelfbruiner

Besloot om 19:30 nog te gaan marineren in selftan en aangezien ik spierwit beddengoed heb, moest ik het er nu wel afspoelen. Ben benieuwd of die drie uurtjes effect hebben gehad, normaal laat ik het echt zes uur zitten. Ben ook verbrand vandaag dus hoop dat het bruine het rode maskeert :eyes:

Ohja, iemand al Bondi Sands Pure Foaming Water gebruikt? Die spray voor het gezicht is fantastisch maar ben ook benieuwd naar de dark versie voor het lichaam. Die heeft geen indicator en geeft dus niet af op beddengoed :sweat_smile:

& @Virago De eerste laag zit er op! Ziet er prima uit, nog wel subtiel dus benieuwd hoe het is als ik het vanavond nog een keer aanbreng.

Je hebt maar heel weinig nodig, ik had echt een flinke dot mousse op mijn handen en kreeg het bijna niet uitgesmeerd haha! Leek net alsof ik mijn benen met scheerschuim had ingesmeerd, zo zag het eruit. Vanavond ronde 2 met een stuk minder mousse. :sweat_smile:

2 likes

Ik heb gisteravond deze gebruikt:

En ik ben aangenaam verrast! Heb hem een uurtje in laten trekken voordat ik hem afspoelde, maar toen had ik al wel een mooi en egaal kleurtje. Ik ben echt een kneusje met zelfbruiners, dus ik ben heel positief.

4 likes

Mooi! En stinkt het?

Ik gebruik Bondi Sands en vind die echt fantastisch. Ik heb blond haar en blauwe ogen en vorig jaar toen het mega warm was heb ik op mijn benen een keer de Ultra Dark gebruikt voor ongeveer een uurtje en het leek alsof ik een week aan het strand had gelegen. Op mijn gezicht zou ik die niet doen, gisteravond heb ik een laag van de lichtste kleur gedaan voor ongeveer 2 uurtjes op mijn hele lichaam en het ziet er echt heel natuurlijk uit. Je moet die wel kopen met het washandje wat erbij hoort, maar ik vind het dus echt top.

Het heeft overigens een groene ondertoon dus je wordt niet oranje en ik vind het ook lekker ruiken. Ik heb mij daarna afgespoeld en er zitten 0 vlekken op het beddengoed.

2 likes

Vind het meevallen! Beetje zelfde als de Kruidvat versie, je ruikt het wel maar niet heel sterk.

1 like

Ik kom ook altijd weer terug bij deze! Vind m foolproof, mooie kleur en fijne prijs. En heeeerlijk maar 3 uur intrekken en dan afspoelen.

1 like

Ik ga die St. Moriz ook maar eens proberen. Ik heb heel veel jaren geleden zelfbruiner geprobeerd en toen zag ik eruit als een giraffe. (Als in wit met oranje vlekken.) Eens zien welk effect ik nu krijg :sweat_smile:

Oh die heb ik en die vind ik dus juist echt stinken haha!

Ja dit vooral! Ik ben heel wit van mezelf, dus ik wilde niet een al te heftig resultaat en dat is wel goed geluk. Heb ik nu ik niet onder de zonnebank kan toch een beetje bruine benen met dit mooie weer (en onder mijn trouwjurkje volgende week :star_struck:)

6 likes

Oh haha grappig hoe dat verschilt!

1 like

Moet ik trouwens ook zoā€™n handschoen aanschaffen?
En eerst goed scrubben neem ik aan.

Zou ik wel doen. Daarmee kun je het veel egaler uitsmeren en krijg je geen vlekken bij je vingers.

Ik heb jaren geleden die van Kruidvat gebruikt, maar vond dat geen succes. Ben nu wel tempted om die van St. Moriz te kopen :eyes: Wat smeren jullie allemaal in? Alleen je benen of gewoon het hele lichaam? Als je alleen je benen doet, waar stop je dan? :sweat_smile:

1 like

Welke heb jij precies? Het is nu in de aanbieding, maar weet niet welke ik wilā€¦ al die verschillende soorten.

Dit is de ultra dark

En dit de light medium

Ik heb overigens niet de erasercreme want nooit echt nodig gehad.

1 like

Top! Ik ga voor de dark denk ik :smiley: ben benieuwd

2 likes

Ik doe idd alleen mijn benen, voorheen ook wel eens mn hele lichaam maar dat kleurt allemaal sneller. Mijn onderbenen/schenen blijven altijd wit, mijn enkels en knieeƫn worden heel bruin :sweat_smile: Ik smeer mn enkels en knieƫn in met gewone bodylotion, mn onderbenen flink met zekfbruiner en wat er dan nog op de handschoen zit veeg ik uit naar mn bovenbenen en mn voeten.

Haha ja dat heb ik ook. Mā€™n buik is ook al jaren niet bruin geworden, maar ik heb geloof ik ook al jaren niet in de zon gelegen haha. Waar stop je dan als je alleen je benen doet? Neem je dan je billen ook mee of stop je bijvoorbeeld bij het randje van je ondergoed?

Ik neem mn billen gewoon mee!

Mijn buik blijft ook altijd super wit maar ik durf die niet goed met zelfbruiner te doen, Dan moet ik ook mn rug doen natuurlijk.

Heb net de zelfbruiner van bondi sands gehaald, helaas was dark op dus ik heb nu light/medium. Hopelijk heeft het wel genoeg effect, ben benieuwd.

1 like

Ah ga ik dat ook doen! Lijkt mij ook het meest logisch. Mā€™n buik durf ik ook niet zo goed te doen, omdat ik bang ben dat dat lelijk wordt. Ik woon nu niet meer alleen dus ik kan wel om hulp vragen voor mā€™n rug, maar ik weet nietā€¦ Eerst maar eens testen op mā€™n benen :stuck_out_tongue: