Zelfbruiner

Zag een meisje op youtube ook anti transparant deo gebruiken in knieholtes en andere plakkerige plekken haha, of miss talkpoeder een idee?

Ik twijfel of iemand hierop een antwoord weet maar ik probeer het toch maar even.

Ik gebruik al een aantal jaren deze als self tan remover voor mijn Bondi Sands self tan.

Deze zou normaal schuimend moeten zijn, maar deze wordt bij mij altijd super waterig na een tijd (heb dit al met verschillende flesjes voorgehad).

Iemand die deze ook gebruikt en dit herkent, en eventueel weet hoe je hem terug schuimend krijgt?

Iemand misschien nog tips voor een goede?
Ik had vorige jaren deze

en deze
image
(niet mijn foto’s)
Maar vond ze altijd zo stinken. Het resultaat van vooral de eerste mocht er wel zijn na een paar dagen doorzetten haha. Tips voor eentje die lekker ruikt en goed werkt (en liefst niet afgeeft in bed) zijn welkom!

Ik ben een absolute zelfbruiner noob. Maar ik ben heel erg blij met de Marc Jacobs spray. Ik heb er ook zo’n handschoen bij. Ik krijg geen vlekken, het trekt mega snel in en de kleur oogt natuurlijk.

1 like

Bedoel je Marc Inbane toevallig?

1 like

🤦die ja

2 likes

dank je wel!!

2 likes

Iemand hier ook ervaring met Face Tan Water van Eco Sonya? Ik twijfel om deze te halen voor mijn gezicht…

Ik! Vind hem super fijn! Egaal en niet een te heftig effect

Aah top! Ik zag wel een aantal recensies maar daarbij vroeg ik mij af of ze wel helemaal zonder spon waren. Doe je lang met een fles? En doe je dan je gezicht en hals ermee?

Ik ga de Tan-Luxe druppels kopen voor mijn lijf. Ik ben ontzettend wit, geef bijna licht :joy:. Welke zouden jullie adviseren? De light/medium of de medium/dark?

Ik heb de medium/dark genomen en ben ook vrij licht. Je kunt zelf redelijk goed de intensiteit bepalen is mijn ervaring. Met 1 drupje icm veel bodylotion word je zeker niet oranje. Maar ik gebruik het alleen op mijn benen, niet op volledige lichaam dus dat maakt misschien wel uit.

Ik vind die van bondi sands met een washandje erbij echt het allerbeste! Ik heb blond haar en in de lente doe ik wel eens de lichtste kleur en in de zomer soms gewoon dark😂 maar dan laat ik die niet lang intrekken hoor haha

Bedankt voor je reactie! Dan neig ik toch ook naar de medium/dark. Nog even een vraagje… ik smeer mijzelf altijd in per ledemaat. Dus ik doe 1 pompje bodylotion voor mijn onderbeen, 1 pompje voor mijn bovenbeen, enz. Moet ik dan per pompje en ledemaat de druppels toovoegen of moet ik een hele portie maken voor mijn hele lichaam?

Ik doe meestal 2 drupjes zelfbruiner en 4 pompjes bodylotion voor volledige been. En dat gewoon mengen in mn hand en daar benen helemaal mee insmeren. Dus niet per ledemaat. Het beste probeer je het gewoon uit komende dagen, het wordt toch langebroekenweer :wink: Geen idee namelijk of mijn manier ergens op slaat…

2 likes

Haha ga ik doen!

1 like

Zojuist deze gebruikt, ben benieuwd! Totaal geinfluenced via insta.

1 like

Ben benieuwd! Geef je eerdaags een review?

Yes! Doe ik.

1 like

Top ben benieuwd! Trouwens die jurkjes van de H&M ik ga die roze sowieso retourneren (leuk voor over de bikini) morgen de zwarte en bloemetjes passen.