Klinkt goed! Deze vlekt niet en stinkt ook niet Meer na een keer douchen? Dan ga ik m ook proberen!
Ik zie door de bomen het bos niet meer en wil een mooi egaal kleurtje wat niet te oranje is, niet zo stinkt en ook minimaal afgeeft. Welke vinden jullie het fijnste?
- MineTan
- Bondi sands
- Marc inbane
- Tan-luxe
- Sally hansen
- St. Moriz
- St Tropez
- Lancaster
- Collistar
- Kruidvat eigen merk
- Overig
0 stemmers
Vita liberata heeft een mooie olijf kleur, blijft lang zitten en stinkt niet heftig (ik gebruik de phenomenal 2-3wks mousse).
Ik ben verder ook fan van loving tan, maar die is wel wat meer oranje en blijft ook iets minder lang zitten. Wel beter betaalbaar!
Ik douche altijd zonder washand of iets dus ik gebruik alleen mijn handen en douchegel en het blijft gewoon egaal! Wel voor het eerste gebruik even goed scrubben natuurlijk maar ik ben tevreden!
Als ik Google is de Lovingtan juist duurder dan de vita liberata?
Twijfel om de Lovingtan aan te schaffen, gebruik nu bondi sands maar vind hem ietsje te oranje. Filmpje gezien van de Lovingtan maar vind 50 euro zo duur voor 120 ml.
Heb vrijdaf de tanning drops van marc inbane binnen gekregenen ben er super blij mee!!
heb vanaf vrijdag elke dag 3 tot 3 druppels door mijn sunscreen gedaan was bang dat t to much zou zijn maar het is echt mooi. Tot nu toe geen puistjes en het stinkt niet heel heftig naar die typische zelfbruin lucht.
Wel prijzig maar ach…
Ik zweer bij Coco and Eve! Ruikt heerlijk, makkelijk aan te brengen (en ik ben er echt dramatisch in) en een hele mooie kleur die 3-5 dagen blijft zitten
Vind die van tan luxe veel fijner, die van Collistar leek een beetje in m’n lijntjes / poriën te gaan zitten ofzo.
Ik heb die van tan luxe nooit uitgeprobeerd. Maar die van Collistar vind ik echt top! Ben van mezelf ontzettend bleek dus zelfbruiner kan snel nogal oranje uitslaan bij mij. Maar dit geeft echt een mooie natuurlijke glow. Ben groot fan haha
Oh???
Ik ben even rond gaan kijken, heb al zo lang geen tanning mousse meer gekocht, maar als je bij lovingtan zelf bestelt ben je wel wat voordeliger uit dacht ik, 120ml voor ongeveer €30 voor de deluxe bronzing mousse. Wel dan ook nog 10 dollar verzenden als je onder de €50 bestelt. Maar had altijd nog met een code van Lauren Curtis of Shaaanxo dat je een gratis mitt kreeg en een scrubhandschoen, die zijn echt fijn van hun!!
Vita liberata de phenomenal 2-3 weeks mousse bestelde ik altijd via feelunique maar ik zie nu dat ook nederlandse websites het wel verkopen. Het was destijds €43 voor 125ml, maar zie het nu ook wel €38 voorbij komen.
Vind vita liberata wel langer goed blijven op de huid, alleen vind wel dat je daar meer lagen van aan moet brengen dan de loving tan. Dus het zal eigenlijk uiteindelijk wel even duur zijn zo ongeveer.
Die water foam van vita liberata vond ik trouwens vreselijk!! En bondi sands vond ik ook een beetje mwah, soms een beetje rullen ofzo. En de kleur was ik ook niet weg van.
Als je minder oranje wil zou ik denk ik niet zo snel voor loving tan gaan, die vind ik toch wel een beetje oranje. Niet storend, vind ik, maar weet niet hoe jij dat vindt. Vind vita liberata dan een stuk meer olijfkleurig.
Thanks voor je reactie!
Heeft iemand dé snelste manier om zelfbruiner te verwijderen? Ik was vandaag al even bij de etos en kruidvat op zoek naar een soort self tan eraser, maar kon nergens zo’n soort product vinden. Ik denk dat scrubben dan de tweede beste optie is?
Ik wil morgen een nieuwe laag gaan aanbrengen maar nu zit er nog zo’n schmutzig restant op van een paar dagen terug
Vind het zo zonde dat het spul om het ermee te verwijderen even duur is dan een hele nieuwe fles.
Ik doe het vaak met zo’n scrubhandschoen, eigenlijk alleen op mijn enkels knieën etc waar dan nog wat restjes zitten, voor de rest vervaagt het gelukkig best geleidelijk. En misschien dat iets van kokosolie ofzo ook werkt? iets vettigs?
Ja lang douchen en scrubben. Doe ik meestal 1-2 x voordat ik een nieuwe laag aanbreng
Ik heb gehoord dat mensen hier scheerschuim voor gebruiken maar zelf nog nooit uitgeprobeerd
Als het om kleine plekjes tussen vingers of zo gaat die toch niet helemaal goed zijn gegaan dan werkt bij mij nagellakremover altijd wel goed. Maar daar zou ik niet een heel been of arm mee doen haha!
Ja ik vind het ook echt wel duur. Maar met scrubben alleen krijg ik het er niet goed af helaas. Vandaag de eraser gebruikt en het werkt echt top!
Oh ik ga deze dan wel onthouden, moet zeggen dat scrubben gisteren en vandaag ook niet alles goed er af kreeg. Las vandaag nog wat tips, en daar stonden ook babydoekjes tussen.(Die had ik toevallig liggen) kreeg ik ook nog wel wat resten mee weg. Maar de benen zijn nog steeds niet terug in hun oogverblindende staat. Morgenvroeg nog een keer goed boenen!
Ik wil het op zulke hete dagen nog wel eens ‘afpoederen’. Dat deed ik altijd met de dusting powder van Lush, maar kan vast ook met een anders soort lichaamspoeder. Het neemt het plakkerige van de self tan af en zorgt er eigenlijk voor dat het uiteindelijk intrekt. Niet direct nadat je het hebt aangebracht, maar als het een beetje gedroogd is dan kan je het aanbrengen. Dus bijvoorbeeld als je het even droog geblazen hebt met de föhn of zoals jij nu voor de waaier
En je kan het aanbrengen met een grote zachte kwast, of mijn methode is eigenlijk dat ik het een beetje over mn lichaam heen smijt en het dan een beetje zo op de huid in klop/sla.
Oja en vooral de plekken waar je ‘vouwen’ hebt, knieholte, onder de armen, elleboogholtes, dat soort dingen