Dit was via Etsy, maar zie net dat ik al mail terug heb en er een nieuw zakje onderweg is inclusief nog iets extra’s. Dus dat is wel heel netjes. Met een beetje geluk kan ik volgende week ook eindelijk weer verder haha
Bedankt voor je uitgebreide antwoorden Ik haalde idd verguld en goldfilled door elkaar.
Slim om die optie aan te bieden, dat ga ik in mijn achterhoofd houden. Ik ben sowieso mijn opties aan het afwegen, het is eigenlijk een beetje een uit de hand gelopen hobby voor mij. Ik vind dit heel leuk om te doen maar werk ook nog gewoon 4 dagen in de week. Ik ben nu op het punt dat de bestellingen niet alleen meer komen van mensen die mij volgen, maar ook via via (gisteren een bestelling vanuit Frankrijk :D). Ik hanteer nu ook gewoon een max per week, anders gaat hier al mijn vrije tijd in zitten.
Dus op zich misschien wel tijd voor een echte webshop, ik kan hier in België ook iets starten in bijberoep (tot aan een bepaald bedrag aan inkomsten dacht ik). Ik ben alleen bang dat ik dit na een paar maanden beu ben haha
Heb je zelf een webshop?
@BiloxiParish haha ah stom, nou hopelijk komt het dan eindelijk goed!
Ja ik snap je, ik heb hetzelfde. Soms teveel in dm en dan ben je overzicht ook zo kwijt he. Ik moet nog een webshop maken ik doe alles nog via insta. En ik heb laatst ook uitgezocht tot welk bedrag je nog hobbymatig bezig bent en als ik het nu goed begreep was dat 6500.
Maar dat aanbieden tegen meerprijs kun je altijd doen. Er zijn altijd mensen die dat wel aantrekkelijk vinden.
Leuk ben benieuwd naar je insta en de adresjes voor goudkleurige slotjes etc
Ja exact! Ik ben begin dit jaar wel langs geweest bij zo’n bureau over iets starten in bijberoep omdat ik in NL de afgelopen 5 jaar zelfstandige was. Dus wilde dat hier eventueel voortzetten (niet met sieraden verkoop, maar meer m’n freelance werkzaamheden hier doorzetten). Maar door corona is dat er niet meer van gekomen…
Wat is je insta? Dan volg ik je!
Draait jouw blog op Wordpress? Want je kunt de Woocommerce plugin downloaden en zo een webshop op je blog zetten. Dan kun je het misschien rustig uitvogelen, voor je er echt een hele site voor gaat bouwen.
@Helix2009 Die meerprijs is inderdaad een goed idee!
Haha ja, en toevallig heb ik die plugin al! Ik gebruik die voor een affiliate-shop, ik heb gewoon al mijn favoriete producten die ik vaak gebruik en veel vragen over krijg op die pagina gezet (met vermelding dat het affiliates zijn hoor!). Niet over nagedacht dat ik daar ook zo een webshopje van kon maken! Ga ik eens over nadenken, want nu gebruik ik die plug-in heel minimaal omdat ik gewoon doorlink naar andere shops en dus niet de afhandeling doe.
Ik baal, heb blijkbaar verkeerde maat rocailles besteld. Die ik had zijn 2 mm, maar die ik nu binnen gekregen heb zouden ook 2 mm zijn maar zijn veel
Kleiner?! Kan er nu niks mee
Zoveel teleurgestelde mensen hier. Als er morgen iets niet klopt aan mn bestelling weet ik waar het aan ligt.
Even snel gemaakt.
Deze vind ik ook al zo leuk
Ik heb trouwens ook al eens miskopen gehad. Heb vaak dat dingen groter of juist kleiner zijn dan verwacht haha, maar meestal is dat m’n eigen fout omdat ik dan niet goed heb gekeken. Daarom is in een fysieke winkel langsgaan toch wel het fijnst maar ja, die zijn niet overal.
Ook geinspireerd door jouw kleuren. En wilde iets met die blauw dus op pinterest gezocht en daar stond ie met de combi van mosterdgeel en roze.
Ik heb vaak t probleem dat de kleur niet helemaal overeenkomt. Maar merk nu zelf hoe lastig dat is.
Misschien wil iemand hier ze van je overnemen?
Hoe bepaal je hoeveel mm je knijpkralen moeten zijn? En als ik van katsuki kralen een armband wil maken wat voor rijg materiaal kan ik dan het beste gebruiken + wat voor slot?
Als iemand geïnteresseerd is in 2mm miyuki rocailles ik heb 4 zakjes
Ik heb volgens mij gewoon 2 mm genomen voor 2 mm kraaltjes
Helemaal geïnspireerd door dit topic! Een startersset besteld van Beads and Basics, heel erg compleet vond ik. Nog nooit gedaan, maar vond het erg leuk!
Eerste creaties:
Vond dat ombuigen met die nietstiften nog wel een klusje, haha.
Mijn bestelling is gewoon goed gegaan, we zijn niet vervloekt hier😂