Zelf sieraden maken

Oh die bovenste is leuk! Perfecte kleur lila ook.

Ik krijg als het goed is morgen mijn missende kraaltjes, dan kan ik ook eindelijk misschien eens wat showen haha

1 like

Als ik inspiratie van mn shirts zou moeten krijgen werd alles zwart.
Ik kijk voor kleurencombo’s ook op pinterest.

Zo leuk al die bestellingen! Hier helaas nog niet

1 like

@tuula jij hebt zo’n goed kleurgevoel!

4 likes

Oh my ik vind ‘m zo leuk!! Baal nu bijna dat ik deze cadeau ga geven :joy:

Denk dat ik er ook een voor mezelf maak :joy:

Oorbellen en armbandjes (laatste op bestelling, voor moeder en dochters). Oh en ik heb m’n eerste copycat haha, iemand had een ketting van mij echt precies tot op de kraal nagemaakt (en dus op instagram gezet om te verkopen)? Als ik ze zelf opnieuw maak voor een bestelling zijn ze zelfs nooit precies hetzelfde :sweat_smile:

Super lame, maar na een berichtje was het snel verwijderd. Was een vrij jong meisje, en dat vind ik ook wel een nadeel: er zitten zoooooveel jonge meisjes op instagram die sieraden maken. Ik vind het super leuk om anderen te helpen maar ik krijg soms echt de domste vragen, of dan willen ze gratis sieraden om mij te promoten?? Hebben ze 300 volgers terwijl ik zelf al m’n grootste influenza ben. Echt raar.

2 likes

Ik kreeg een berichtje van een account met allemaal tiedye dingen. Wat ik ervan vond en wat ik nog miste. Heb beleefd gezegd dat het niet mijn smaak is. Maar waren ook echt jonge meisjes.

Woehoe, vandaag bestelling binnengekregen, ben alleen even kwijt wat het plan ookalweer was maar dat komt goed, zin om weer wat dingen uit te proberen komende dagen😌

5 likes

Wauw perfecte kleuren! Waar had je besteld?

1 like

Frissieraden .nl!

Ja ik wilde dus met die kleine miyuki kraaltjes proberen weefarmbandjes maken maar ben helemaal vergeten een weefraam te bestellen dus dat schiet voor nu niet echt op

Oh nee echt? Ik kwam laatst wel een filmpje tegen van miyuki weven zonder weefraam, misschien kun je dat proberen voorlopig? Is wel wat lastiger lijkt me, maar misschien lukt het ook zo.

Weet je toevallig de naam van de bovenste drie kleurtjes vlnr? En links beneden die lila kleur?

(sorry voor de lelijke reflectie van de flits) zo zie je de kleuren iets beter! Want die twee soorten blauwige kralen zijn niet egaal, zo leek het misschien wel net op de andere foto!

Vlnr:
Miyuki rocailles 11/0 2mm opaque eucalyptus

Miyuki rocailles 11/0 2mm opaque picasso turquoise blue

Miyuki rocailles 11/0 3mm opaque picasso turquoise blue

Miyuki rocailles 11/0 2mm opaque matte antique rose

1 like

Thanks! Heb ze ook op mijn lijstje gezet. Die groene passen echt perfect bij elkaar. Vind de kleuren op jouw foto trouwens mooier bij de picasso kraaltjes dan op de site zelf haha

1 like

Even iets weggehaald want ik zie dat ze nu idd echte miyuki hebben en die zijn prima. In de winkel zelf hebben ze ook zakjes met merkloze kraaltjes die raad ik dus af. Miyuki is super. En vooral de Picasso

Edit al zie ik er nu 2 tussen liggen die ik ook ken van de sites waar ik ook bestel en die zijn wel goed. Dus wellicht hebben ze een upgrade gehad haha. De bron van bovenstaande was overigens de eigenaresse zelf, ze wist dat ik verkoop en ze gaf toen zelf al aan dat de kraaltjes waar ik toen naar keek het niet echt goed houden met water bijv. Vond ik wel fijn dat ze dat even zei.

Oh fijn dat je het zegt, wel slecht dan zeg.
Ik maak ze gelukkig gewoon voor mezelf

Oh lees nu je edit haha!

1 like

Heb een kleine edit aangebracht. Misschien valt het mee!!

1 like

Miyukis zijn in principe wel goed. Alleen de goudkleurige en dergelijke kunnen wel minder worden. Maar als je de duracoat versie hebt is dat als het goed is ook niet zo.

Die picasso kraaltjes zijn echt leuk. Volgens mij heb ik die ook.

2 likes

Ik heb trouwens nog een poll op instagram gehouden of mensen graag goldfilled materialen zouden willen voor een meerprijs. Ongeveer 25% was daar wel geïnteresseerd in, dus is wellicht nog wel interessant om in te verdiepen. Maar toen hoorde ik gisteren van iemand anders dat een collega haar zilveren armbandjes had opgestuurd om te laten verstellen, maar de envelop kwam opengescheurd aan… Ik las hier laatst in België sowieso al een nieuwsbericht dat er wel vaker geld of producten uit enveloppen worden gestolen. Dat maakte me wel een beetje huiverig.

Hoe doe jij dat @Helix2009? Verzend jij alles verzekerd?

Ik kreeg trouwens nog een leuke tip: de tangen van het merk Lindstrom schijnen erg goed te zijn. Ik heb wat foto’s gezien en ze zien er idd een stuk scherper en fijner om mee te werken uit. Ook wel prijzig, dus meer iets voor als je echt verkoopt.

Ik ga me trouwens na mijn vakantie volgende week inschrijven als zelfstandige (in bijberoep). Dat was ik eigenlijk voor corona al van plan maar nu heb ik een echt goede reden.

2 likes

Ik laat klanten zelf kiezen hoe ze het willen. Sommige willen track en trace en betalen daar dan ook voor.
Ik gebruik altijd bubbeltjes enveloppen en die tape ik dan bij de plak rand ook nog dicht want die trek je zo ff los zonder beschadigen.

Ah dat extra tapen is wel een goede, dat ga ik voor de zekerheid dan ook maar doen. Ik ben een beetje huiverig omdat je in principe verantwoordelijk bent voor het arriveren van de pakketjes.

Wat is jouw webshop eigenljik?

1 like