Het ding is niet zo duur. De kraaltjes maken t duur. T kan ook wel met gewone kraaltjes maar die maken t minder mooi. Dit zijn miyuki delica’s.
Moet binnenkort maar een paar armbandjes zien te verkopen zodat ik weer nieuwe kan kopen😍
Maar ze zeiden in het filmpje dat 11 te dik is toch voor de naald? Of passen die delica 11 wel? Sorry ik ben echt een noob
Nee hoor 11 is prima. Je hebt ook 15 maar die zijn nog kleiner. En op een of ander manier wordt je armbandje dan niet veel kleiner terwijl t wel meer werk is. En is ook lastiger te verkrijgen.
Je moet gewoon dunne, langere naalden hebben.https://beadhouse.nl/winkel/zb10515-beadsmith-needles-15/ volgens mij heb ik dit merk, maar zou niet durven zeggen welke dikte. En je moet dun draad hebben. Je hebt van miyuki zelf maar dat vind ik duur. Ik gebruik c-lon aa of c-lon d. De aa is t dunst. Maar d gaat ook prima.
Waaaauw! Zou je die verkopen als je de kans had? Asking for a friend…
Ja!
Ik ben ook weer bezig heb vandaag oa deze gemaakt.
Weet iemand de dikte van geschikt staaldraad voor deze volgens mij 2 mm kraaltjes?
het lijkt me zO tof om een (goud)smidscursus te doen, hebben mensen dat hier misschien gedaan?
Ik heb zilversmeden gedaan! Was een volledige dag privéles (want wou niet gelijk een cursus) en het was echt fantastisch. Als alles weer normaal is wil ik denk ik een langer lopende cursus gaan doen
Heel leuk!! Ben ik ook van plan, waar heb je 't gedaan als ik vragen mag?
Ik heb draad van 0,38 mm. Past perfect, zit zelfs nog genoeg speling tussen om “mooi te vallen”
Ja leuk! Zijn hier nog meer mensen die echt smeden?
Ik heb even getwijfeld om dit te plaatsen want ben altijd onzeker over m’n creaties haha. Ik werk echt met goud en zilver en vrijwel alleen met edelstenen. Heb ook een eigen Insta ervoor: Instagram
@instantramen Ik heb wel wat tips voor goede cursussen in omgeving Rotterdam/Den Haag als je wilt! Heb zelf ook veel cursussen gedaan en ben voornamelijk ‘self-taught’ dus laat maar weten als je vragen hebt!
Wauw! Ik wil deze
Wauw!!! Echt prachtig, dit zou ik zo kopen haha
Ja graag, woon ook in die regio
Dat is echt niet nodig hoor! Ze zien er heeeeel tof uit!
@Taichung Prachtig! echt heel vet. Doe je dat carven in de stenen ook zelf?
@instantramen ik ben bij Jack Borninkhof in Zutphen geweest! Heb daar deze gemaakt:
Wauw, lijkt me ook zo vet om zo’n cursus te volgen! Is het heel moeilijk?
Enig idee waar online te krijgen? Vind helaas alleen groothandel
Pipoos ^^