Zelf sieraden maken

Beetje slechte foto. Dit is de eerste keer dat ik een ketting heb gemaakt in mijn leven. De sluiting heb ik van elle aime jewelry. Dat was echt een rib uit mijn lijf en ik wilde meer kettinkjes voor mezelf en eventueel als verjaardags cadeaus voor mij zusje en moeder. Vond de kettingen alleen zo duur dus heb deze proefketting gemaakt en dat beviel mij heeeeel erg.

Gemaakt met Tanzaniet kraaltjes. Geboortesteen van mijn ma. ^^ Sluitingen voor mijn moeder en zusje heb ik gekocht via etsy en zijn nog steeds onderweg.

7 likes

Oeh waar heb je die kraaltjes vandaan?

De kraaltjes heb ik gewonnen via een veilingsite haha! Maar ik heb ook andere kraaltjes gevonden bij ilonas webgems.

Oeh ja die sluiting heb ik overal gezocht, maar alleen daar te vinden… Hij is super tof zo! Misschien toch maar eens gaan sparen!

1 like

Hier word ik zo hebberig van haha! Waar heb je die dozen gehaald?

Ja heb ook overal gezocht. Heb wel andere zilveren gevonden op Etsy en wacht tot die nu binnen komen. Maar echt goud, hebben ze alleen daar blijkbaar.

Goeie, ik heb inderdaad ook een connector gekocht en een ketting, rib uit het lijf idd!!
Heb je de ketting onderdelen ook van echt goud?

Nee. Draad is staaldraad. Maar de rest, dus ringetjes, knijpkralen etc van echt zilver. Vond ik op een of andere manier wat chiquer? (Schrijf je dat zo?)

Persoonlijk vind ik zilver en goud elkaar complementeren dus draag het vaak samen.

2 likes

@Kuidaore door jouw foto had ik net voor 81 euro aan edelsteenkraaltjes in mn mandje zitten. Heb maar verstandig weggeklikt. Misschien volgende week even langs de winkel, dan kan ik ze ook in t echt zien. Ben ik de enige die altijd alles wil hebben?

Ik heb daar al 200 euro uitgegeven. :sweat_smile: maar ik had dan ook helemaal niks thuis om kettingen te maken. Heb toen ook meteen materiaal gekocht als een knijptang. Maar ik kan nu heel veel kettingen maken voor mezelf en eventueel vrienden.

Ik had ook echt gewoon een hobby nodig naast alleen maar gamen.

1 like

Haha jouw laatste zin😂

Ik ga even mn winkelmandje bij sparklin moon volgooien. En dan hopen dan ik nog wakker ben om 12. En anders maar morgenochtend.

1 like

Thanks zal kijken bij me berichten! Echt leuk wat je maakt vooral de stenen met relief erin!! Hahah als ik dat zo hoor over weer opnieuw beginnen bij een klein foutje denk ik al neeee​:confused::joy:. Heb respect voor mensen die ambachten goed kunnen uitvoeren al die aandacht & precisie. Komt echt zo veel bij kijken.

Niemand hier die toevallig ringen maakt? :pensive:

Ben bang van niet, wat zoek je?

Bestelling geplaatst bij sparklin moon. Rvs ketting/jasseron helaas uitverkocht. En heb zoveel ideeën nu.

Omdat ik niet kon slapen ook maar weer een bestelling geplaatst​:sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Bij Casa! Maar daar zijn ze uitverkocht. Kiki’s beadery heeft ze ook!

Leuke tip: ik heb een kortingscode van 15% voor Kiki’s beadery: lastdaysofspring

Alle beetjes helpen hè :slight_smile: Geldig tm 2 okt.

7 likes

Oeh thanks.
Maak jij ook oorbellen op bestelling?

In principe wel! Ben afgelopen weken even te druk geweest om bestellingen aan te nemen maar hoop dat vanaf volgende week weer te doen, en dan max 5 per week. Ik zet het op mijn Instagram als het weer mogelijk is :blush:

1 like

Ik zoek dit soort oorbellen van goede kwaliteit en 30mm of groter en t liefst binnen europa. Iemand toevallig een idee?

An jammer, had gehoopt dat er mensen waren hier die tips konden geven voor het maken van ringen. Ik zie regelmatig ringen die ik heel mooi vind maar die zijn nogal prijzig door het materiaal. Nou hoeft het voor mij geen goud te zijn enzo dus het leek mij leuk om te beginnen met het maken van mijn eigen ringen.