Ja toch kettelen? Ik ken het wel maar zie dan altijd grote kralen en kettels.
Dit is zo mooi klein!
Toch maar weer eens aan de snuffel.
Hoe groot zijn deze kettels?
Dit is bijvoorbeeld een steen die ik zelf geslepen heb:
Ja ik moet eerlijk zeggen dat hier ook wel veel precisie en geduld bij komt kijken. Je moet echt van een grof schuurmiddel naar fijn schuurmiddel toewerken. Soms zie ik bij het polijsten nog mini krasjes en dan kunnen alle stappen weer opnieuw😭 Ik zal je even de naam van mijn slijpclub PM’en.
Het begon toch echt heel erg te kriebelen om zelf iets te proberen dus ga eens proberen om een elastische armband te maken, adhv blog van @tuula
Is een elastisch koord en alleen kralen dus voldoende?
De kleurtjes!
Ja, alleen klinkt elastisch koord dik? Je hebt gewoon van dat doorzichtige elastiek nodig. En eventueel beetje lijm of old school doorzichtige nagellak voor het knoopje. En een naald maakt t rijgen makkelijker maar is niet noodzakelijk. Leuke kleurtjes!
Ja heb zelfde koordje/touwtje gekocht die bij tuula op de blog staat bij diy armbandjes dus zal wel goed zijn!
Nu al zin in haha.
Hoe hebben jullie alles georganiseerd?
Dit is onze kast. T grootste deel is al oud. Nieuwe dingen zitten nog in enveloppen het enige wat georganiseerd is zijn mn delica’s in dit soort doosjes.
Ja ik heb problemen. Zou ook zon foto kunnen maken van de wolkast.
oh zo leuk om te zien! ik ben gisteren naar de ikea gegaan om een thuiskantoor te maken, omdat ik nog zeker wel 6 maanden vanuit huis meot werken. Maar heb bij m’n ‘ontwerp’ wel rekening gehouden met het feit dat de werkplek ook geschikt moet zijn voor m’n kralen. Hoop later deze week eens wat te kunnen laten zien!
@HotMomma veel plezier! ik raad aan om een drupje secondelijm op het knoopje te doen!
Ja! Maar is wel in 20 jaar verzameld, mede door vakanties in Tsjechië dus veel en goedkoop😍
Waar koop ik deze dozen?
Wij hadden ze via aliexpress. In Nederland zijn ze ook wel te vinden. Vaak onder de naam diamond painting doos. Ik vind ze superhandig.
Wow wat een mooie creaties allemaal! Ik wil eigenlijk heel graag een ring maken hebben mensen hier tips voor? Ik ben echt een totale noob en heb ook geen idee wat je allemaal nodig hebt hiervoor.
Ik raak hier helemaal enthousiast van! Heb inmiddels alle webshops in m’n tabbladen staan. Wil ook graag van die eenvoudige armbandjes en kettinkjes gaan maken. Dus zodra m’n salaris er is maar eens wat bestellen. @tuula Ik ben je insta gaan volgen en als je webshop live gaat kom ik je sponsoren!
Vraagje: bij fris sieraden zie ik hele leuke diy setjes. Weten jullie meer sites die dat aanbieden? Bij crea dream hebben ze wel setjes kralen, maar dan zonder verdere attributen.
Edit 2: ik wordt zo gelukkig van het kleurverloop overzicht van miyuki op crea dream.
Ja love alle kleurtjes. Als ik ooit de loterij win koop ik alle kleuren😂
Ductape kon mn weefraam niet redden dus heb een nieuwe besteld. Verder alleen nietstiften want wilde oorbellen maken bijpassend bij mn armbandjes maar die ik had waren te dik.
Dit weekend is er 25% korting bij sparklin moon, scheelt best wel.
Weet iemand waar je de onderdelen voor dit soort oorringen kan kopen? Ik heb het hele topic doorlezen maar ik las enkel tips over kleine kraaltjes.
Denk dat je moet zoeken op resin hangers. Bij betaalbarekralen.nl vind ik dan onder andere dit.
Is alleen wel met kvk. Maar dan moet het ook wel elders te vinden zijn.
Ahhh prachtig!