En heb je een idee welk formaat?
Ik heb al miyuki kraaltjes besteld maar zijn telkens nog steeds een stuk groter
En heb je een idee welk formaat?
Ik heb al miyuki kraaltjes besteld maar zijn telkens nog steeds een stuk groter
Ik denk dat dit miyuki 11/0 delica’s zijn. Die gebruik ik zelf ook om te weven en zijn vierkant zoals op jou foto waardoor ze aansluiten. Rocailles zijn willekeurig.
Je hebt ook nog miyuki 15tjes. Als je wil kan ik morgen wel even foto maken van de verschillende formaten.
Het lijken trouwens wel 2 soorten kraaltjes. Die lichte van t 2e armbandje lijken inderdaad delicas, maar die bruine van de eerste lijken normale. Maar heb beide dus kan foto maken als je wil.
Oh ja heel graag! Je zou me daar enorm mee helpen. Dankjewel!!
De vorm (rond of afgeplat) maakt me niet zoveel uit, het gaat me vooral om de grootte.
Nog niet, maar ik vind het heel leuk om te doen dus als je er eentje wilt kopen kan dat natuurlijk
Nice, ik pb je even!
Nou hier zijn de (slechte) fotos.
Goud is miyuki 15/0 de grijze 11/0 de rode miyuki delica 11/0 en de witte 15/0.
Aangezien miyuki delica 11/0 het vaakst gebruikt worden zou ik denken dat jouw lichte armbandje daarvan gemaakt is. En dan lijkt t bruine armbandje wel kleiner dus normale miyuki 15/0. Maar hou er rekening mee dat ze wel echt heel klein zijn. Maar ik zag ze net en dacht wel weer .
Ik vind dit dus zoooo leuk aan dit topic! Dat meedenken en laten zien van materialen🥰
Wauwwww 100x bedankt!! Naar deze info was ik al heel lang op zoek
Hier kan ik mee verder!!
Jaaaa zo’n DIY pakketje zou ik meteen bestellen
Vooral blijven spammen, dat maakt dit topic zo leuk (en dan valt mijn gespam minder op ). Echt mooi je ketting en wat een werk! Hoe lang ben je hier mee bezig geweest?
Oke rare vraag misschien, maar hoe doe je zelf een armbandje om als het geen verlengkettinkje heeft? Ik weet dat er een trucje met een paperclip is maar heeft iemand nog andere manieren?
En zou t voor jullie een bezwaar zijn met het kopen van een armbandje?
Ik klem het ringetje tussen mn pols en m’n borst en kan dan met de andere duim het haakje openen (duurt meestal wel eventjes)
Valt wel mee haha, met deze iets meer dan een uur. Maar je krijgt wel pijn aan je hand haha
Ik doe denk ik hetzelfde als paddington. Qua verkoop bied ik het altijd aan bij het maken van een armbandje, ik vraag daar geen extra kosten voor. Zelf heb ik liever een armbandje op maat zonder verlengkettinkje, want ik heb vrij smalle polsen en dan bungelt er de hele tijd zo’n extra stuk aan. Maar sommige mensen vinden het inderdaad makkelijker met vast doen.
Hallo lieve @tuula en dames, ik zoek iemand die voor mij een mooie ketting kan maken zoals dit met nude tinten. Hebben jullie een insta of iets? Dm me aub
@tuula die wat je hiervoor hebt gedeeld met die voor oudtante van je vriend en die vor jezelf is echt prachtig, zoiets als die van jezelf zou ik ook heel mooi vinden. Heb je een aan foto?
Dit is mijn insta (voel me altijd een beetje spammerig om 'm te blijven delen haha). Ik heb wel nude kleurtjes, maar ik ben zeker komende week nog te druk om iets te maken. Ik hoop volgende week weer bestellingen aan te nemen. Ook goed om te weten: ik werk voorlopig nog met rvs, nog niet met gold filled of sterling zilver.
Misschien dat iemand anders ook nude kleurtjes heeft en iets voor je kan/wil maken?
Ik heb niet echt aanfoto’s (zou ik vaker moeten doen maar ik heb niet altijd een model tot m’n beschikking en selfies lukken niet goed haha). Maar dit is een vergelijkbare ketting om de hals van m’n moeder (maar dan andere kleurtjes). Lengte kan uiteraard ook aangepast worden.
Denk dat je dan bij tuula op t juiste adres bent.
@tuula volgens mij zag ik laatst bij je instastories van die gestreepte kraaltjes. Die kocht ik 20 jaar geleden op vakantie in Tsjechië al. Daar is mijn verslaving begonnen. Als je nog een keer een leuke vakantiebestemming zoekt is het zeker een aanrader. Het is echt kralenliefhebberparadijs.
Ik ga eens rondneuzen!! Wat een mooie insta ook zeg
oh wat tof! ja veel kralen worden ook echt in Tsjechie geproduceerd. Nog niet eens aan gedacht om daar een tripje aan te koppelen… hmmm wel een heel leuk idee haha! Lol dit is nog steeds een uit de hand gelopen hobby (al ga ik dit weekend wel shoppen voor m’n thuiskantoor waarbij ik er vooral een creatief kantoor van wil maken), lijkt me zo tof als het ooit echt een ding is en dat je dan op inspiratiereis gaat om materialen in te kopen etc.