Oh ja wow, goeie. Ik ging er eerlijk gezegd niet vanuit dat er veel internationale klanten zouden komen omdat ik van iedereen hoor dat dat heel erg tegenvalt.
@Whoopdidoo haha ja ik vind het ook wel heel leuk om zo mee te denken met anderen
Oh ja wow, goeie. Ik ging er eerlijk gezegd niet vanuit dat er veel internationale klanten zouden komen omdat ik van iedereen hoor dat dat heel erg tegenvalt.
@Whoopdidoo haha ja ik vind het ook wel heel leuk om zo mee te denken met anderen
Tijdens de ‘lockdown’ wilde ik ook graag sieraden gaan maken maar ik zag door de bomen het bos niet meer qua wat ik allemaal nodig zou hebben. Een tangetje, slotjes, welk touw of elastiek? Ik zou gewoon willen beginnen met simpele armbandjes
Ja goede kans hoor, maar je weet maar nooit dus wellicht iets om in je achterhoofd te houden.
Ik verkoop bijna alleen maar internationaal, maar zijn digitale producten dus totaal niet te vergelijken.
Als je kettingen gaat maken:
Als je armbandjes maakt kun je evt ook elastisch draad gebruiken. Doe dan een druppel secondenlijm op de knoop, dan voorkom je dat de knop losgaat.
Edit: slechte kwaliteit want het is hier al donker aan het worden, maar een zomers setje dat ik op bestelling maakte:
Ik word altijd zo vrolijk van jouw bakjes kralen.
Mijn doel morgen: macrame oorbellen. Als ik mn koord kan vinden tenminste.
Meh t macramegaren wat ik heb doet niet wat ik wil voor de oorbellen. Dus nu maak ik een hamsterhangmandje.
Oh heel mooi. Doe je de edelstenen op nieten om vervolgens die lusjes zelf te maken?
Ja klopt, ze zijn niet allemaal even netjes haha maar zie je toch niet goed
Hi wat is je insta? Ben erg benieuwd naar je sieraden. Ik wilde even reageren op de diy pakketten. Ik volg iemand die dit doet bij lingerie en t lijkt erop dat dit goed loopt. Kan me ook voorstellen dat t in de winter lekker knus is om zelf aan de slag te gaan. Dus mij lijkt t een goed idee. Maar uiteindelijk kies je natuurlijk zelf. Zou met een klein vooraadje beginnen en kijken hoe dat aanslaat!
Haha nog eentje gemaakt, ik zal niet de hele tijd spammen maar even enthousiast met eerste paar weer. Wil vooral nu heel veel kralen bestellen maar moet van mezelf eerst wat afmaken met wat ik heb.
Leuk, doen me denken aan rozenkransen (die zijn vaak ook geketteld).
Ja moest ik zelf ook aan denken!
Vooral delen! Juist leuk een beetje leven hier!
Leuke spullen! Je blog insta is ook supermooi!
Wauw, ik ben hier echt verliefd op Verkoop je ook dingen? Want dan wil ik graag exact dit van je kopen haha
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik heb het hele internet al afgezocht:
Ik wil heel graag zelf Kelitch-achtige armbandjes gaan maken, maar die kralen zijn véél kleiner dan de kleinste die ik in de winkel en online kan vinden. Ik heb al enkele webshops gecontacteerd en dan besteld, maar de kralen zijn telkens toch een stuk groter.
Iemand enig idee hoe deze kralen heten of waar ik dit kan vinden? Zoals de eerste twee bandjes op deze foto:
Dus ook nog een heel stuk kleiner dan bv. de sieraden van Tuula hierboven. (Ben trouwens fan van je, Tuula! :))
Dankjewel alvast!
Dit zijn miyuki kraaltjes