Zelf sieraden maken

Ik gebruik idd de dikte van de draad zodat hij er wel doorheen kan maar niet heel erg opvalt…

1 like

Kunnen jullie mij helpen, ben enorme zoektochten begonnen maar kan de gouden bij kraal nergens vinden. Iemand een idee?

1 like

https://www.betaalbarekralen.nl/kralen--bedels/metalen-kralen-en-bedels-dq/metalen-kralen-dq-goud/kralen-dq-goud/kralen-dq-metaal-bij-goud-nikkelvrij-goud-nikkelvrij-ca-12x8mm-15mm.htm
Is dit m? Helaas kvknummer nodig

1 like

Yes dit is hem!

Iemand die hier gaat bestellen waar ik mee kan doen?

Ik kan bij betaalbare kralen bestellen, maar ik woon in België. Misschien niet zo handig?

Ik heb m’n bedrijf gisteren officieel ingeschreven :partying_face: Niet enkel voor de sieraden hoor, ik was in NL al freelance copywriter/content creator. Maar nu dus extra leuk dat m’n sieraden shop wat professioneler wordt!

De laatste week van augustus was ik op vakantie en had ik een deel van m’n kralen mee. Daar maakte ik deze zomerse oorbellen van :smile:

29 likes

Lief ik heb nu een account aangemaakt en gefeliciteerd met je eigen business🎉

1 like

Ik ben ook begonnen :partying_face:

23 likes

Heel leuk! :smile:

2 likes

Stelletje influencers! ik ga ook maar eens bestellen hahha :joy:

Ik heb weer 18+ oorbellen gemaakt!! (ze werken echt)

nsfw

20 likes

Haha geweldig, hoe kom je hier aan? Heb je een shop?

Nog niet, wel een instagram. @ikmaakdingen

4 likes

Ja shit ik wil ook, maar voor mijn gevoel zijn alle leuke kraaltjes en bedeltjes met goud. En ik moet echt geen goud :joy:

1 like

Er is ook heel veel in zilverkleur te krijgen hoor! De meeste bedels worden in goud en zilver gemaakt, maar je ziet vaker goud voorbij komen omdat dat populairder is. Ik heb sommige bedels alleen in goud omdat ik weet dat er in zilver minder vraag naar is.

Dan ga ik toch maar eens goed rondkijken en dit topic doorspitten. Ik wil het overigens alleen voor mezelf doen, niet voor verkoop ofzo! Dus dan kan ik gewoon lekker voor zilver gaan.

Ja ik vermeldde die laatste zin erbij omdat ik denk dat dat bij meerdere shops het geval is. Daardoor lijkt het misschien alsof het aanbod in zilver kleiner is, maar mijn ervaring is dat het even groot is!

Ik vind de webshops kiki’s beadery, beadies, kraaltjes van renate en sparklin moontjes aanraders.

2 likes

Danku! Morgen eens voor gaan zitten.

1 like

Heb je tips voor beginners qua formaten kralen / draad? :face_with_hand_over_mouth:

Formaat kralen is puur wat je zelf mooi vindt! Ik werk met rocailles van 2, 3 en 4mm, soms ook door elkaar.

Qua draad ben ik fan van Beadalon, ik gebruik 0.38mm draad. Dat is dun en daardoor flexibel, maar wel erg sterk.

3 likes