Dat was zeker niet mijn bedoeling. Maar als het goed is, is de post nu weg dus we kunnen weer verder.
Ik zeg ook niet dat het niet mag, ik zeg alleen dat daar een ander topic voor is.
Iemand een idee waar ik die gestreepte kraaltjes kan vinden en wat de grootte van deze kraaltjes zou kunnen zijn?
Pff echt zo duur bij Beadies. Spijt dat ik niet ergens anders ben gaan kijken. Zo heb ik met 100 euro nog niet eens een beetje collectie lol
Dit was 7.50. Coin for scale
Ja Beadies is prijzig, zeker als je gewoon miyuki koopt. Maar beadies heeft soms wel bijzondere kralen/bedels die je niet ergens anders kan krijgen, daarvoor kom ik dan wel weer bij hen.
Deze nog even snel gemaakt
Heb je andere aanraders voor winkels die wat goedkoper zijn? Ben nog aan het oefenen dus het hoeft geen superkwaliteit te zijn. Mooie sieraden maak je, ik volg je ook op insta.
Haha oh ja eigenlijk is alles goedkoper dan beadies ik ben fan van Kiki’s beadery, heb ook goede ervaring met sparkling moon (ofzoiets) en hoor goede verhalen over renate’s kraaltjes. Als je maar niet bij beads & charms bestelt!
Ik deel de sparklin moon ervaring van tuula. En ook de slechte ervaring met beads & charms😂
Sparklin moon heeft leuke dingetjes. Realiseer me nu pas dat t moon als in maan is. En dat op dit tijdstip.
Als ik nog even mag aanvullen: Pretty Pretty heeft ook heel veel leuke dingen voor een betaalbare prijs. En Fris sieraden ook!
Hey, wat is het stil hier
Ik maakte onderstaande sieraden in opdracht van mijn schoonvader, voor mijn schoonmoeder voor Moederdag (dat wordt in Antwerpen op 15/08 gevierd). Het schelpje en stukje verkalkt koraal hebben ze vorig jaar op het strand gevonden, schoonvader heeft zelf met een boor een gaatje in het schelpje gemaakt
Goed om te weten: je mag alleen fossiel koraal of stukjes kleiner dan 3cm die je op het strand vindt meenemen. Overigens weten we niet zeker of dit echt koraal is omdat het super poreus is, maar het oogt wel tof!
Ja zo leuk ook van m’n schoonvader. Hij heeft overigens naast z’n super serieuze werk ook een opleiding tot edelsmid gedaan, super tof. Dus hij vindt het altijd leuk om mee te denken, heb al voorgesteld of ie een gastcollectie (zoals infleuncers altijd doen) wil maken voor me
Even een vraagje, verkoop je ook je sieraden? Want mijn zus vind die blowjob hartjes oorbellen geniaal en dacht misschien kan ze die cadeau doen aan een vriendin van haar.
Ik heb vroeger (toen ik 13/14/15 was) ook heel veel sieraden gemaakt, maar heb toen alles weggedaan (helaas achteraf…). Nu denk ik erover om weer te beginnen, mede geïnspireerd op dit topic. Nu nog ff uitzoeken en dit topic doorlezen hoe ik het beste kan beginnen.
Vroeger zat er in mijn dorp een winkeltje dat kralen verkocht, maar die is helaas weg
Weet iemand waar je edelstenen kralen kan halen? Of iemand die goede ervaring heeft met kralen van een bepaalde leverancier?
Ik heb net een hoop dingen besteld, dus ik ga volgende week aan de slag om iets te maken
Leuk! Welke lengte houd jij aan voor een brillenkoordje?
Omg 70 cm