@Whoopdidoo Thanks! Die zien er wel goed uit, ik ga straks even kijken bij een kralenwinkel hier in de buurt of ze dat ook hebben, anders bestel ik het.
@Zaadjes Oh dit is heel slim gedaan! Leuk!
@Whoopdidoo Thanks! Die zien er wel goed uit, ik ga straks even kijken bij een kralenwinkel hier in de buurt of ze dat ook hebben, anders bestel ik het.
@Zaadjes Oh dit is heel slim gedaan! Leuk!
Van de so low! Alleen zitten er geen deksels bij maar kun je ze stapelen.
Oh die kleine knuffelbeertjes, zo cute! Zijn de hartjes rechts plaatjes van een blowjob? Of is dat mijn sick mind die dat ervan maakt. Hahahaha
Is er iemand die interesse heeft in kraaltjes? Ik ben zelf alleen nog maar met edelsteen kraaltjes aan de slag. Het zijn ongeveer 30 zakjes, allen nog goed gevuld. Ik dacht aan zo’n 15 euro? En kan het met brievenbus post opsturen voor 4 euro via post NL in Nederland.
Ik neem ze graag van je over
Toppie! Ik ga je een DM proberen te sturen.
Edit: e-mail adres verwijderd haha
Als je via je eigen account naar berichten gaat (het envelopje) kan je op nieuw bericht klikken en daar gewoon een gebruikersnaam invoeren! Dan hoeft je emailadres niet op een openbaar forum (:
Heeft er nog iemand interesse in rocailles van 3 mm? Ik heb wat bij de groothandel besteld en de zakken zijn groter dan ik verwachtte haha. Dus wil wat verkopen gezien ik het nooit opkrijg! Zal straks even foto’s en namen posten
Ja leuk!
Voor een collega. En ben bezig kaartjes te maken (deze is alleen scheef geknipt). Zo veel leuker om ze zo te geven.
En een keer wat anders, een bredere.
Ik ben benieuwd naar de kleuren!
Wauw dit is ook echt heel mooi gemaakt!!
Is dit toevallig krimpplastic?
Volgens mij hebben we verkoop topics voor dit soort dingen.
Ja als je een keer kralen over hebt waar je niets meer mee doet lijkt het me leuk als die hier worden weggegeven voor kleine prijsjes. Maar voor die terracotta/blush pink etc rocailles hierboven betaal je op kralen.nl €2,49 voor 200 gram. Dus omgerekend 24 cent per 10 gram.
Edit: mijn voorraadje voor mezelf voor op vakantie
Zelfs maar 12 cent per tien gram volgens mij.
Het verbaast me echt hoeveel sieraden"winkeltjes" er op insta staan. En dat ze me dan gaan volgen. Er is ook eentje met onderdelen en kraaltjes en die is zo goedkoop. Nog goedkoper dan kralengroothandel dus dan geloof ik niet dat t echt rvs is. Of ben ik dan te wantrouwend?
Haha ik twijfelde al, ik kan niet rekenen
En tja, in dat soort gevallen is vaak ‘goedkoop = duurkoop’. Sowieso zitten daar vaak hele jonge meiden achter, wat het al helemaal onbetrouwbaar maakt omdat dat geen echte bedrijven zijn.
Nou sorry hoor! Zal m’n post wel weghalen. Ja het is goedkoper bij de groothandel maar ik moet toch ook verzenden? @tuula Wil er echt geen handel ofzo in, wilde gewoon helpen als mensen nog kraaltjes wilden
Maar dan vraag je toch gewoon een prijs + verzendkosten? Nu maak je er bijna een eigen handeltje van. En je bent vrij om dit in het verkooptopic te delen?
Ik vind het hier gewoon niet gepast, dit is een topic om tips en inspiratie uit te wisselen. Verwijs desnoods door naar het verkooptopic.