YouTube aanraders

Ik vind haar echt heel leuk!

4 likes

StarPuppy vind ik zelf heel leuk, ze heeft ook veel filmpjes over het verzorgen van kroeshaar die voor mij totaal niet relevant zijn (ik heb blond kaarsrecht haar), maar ik kijk ze toch vaak omdat ik haar leuk vind om naar te luisteren haha. Ze heeft ook filmpjes over andere onderwerpen, gewoon lifestyle enzo!

1 like

Geschiedenis gekkies, anglofielen, cityplanners, quirky types misschien vinden jullie dit ook leuk.

@Pantalones @instantramen moest aan jullie denken ook.

4 likes

Deze mensen zijn de enige niet-nazi’s in het dorp, en blijven er stug wonen. En niet alleen dat, ze organiseren er jaarlijks een anti-nazi festival.

6 likes

Voor wie de roadtrippers van stukTV leuk vond, deze heeft 5 delen en ik vond hem echt super entertaining, bijna allemaal leuke mensen ook.

2 likes

Echt knap hoe soepel zij gebouwen op klimmen

1 like

Heb deze serie gekeken n.a.v. deze post en ik vond het echt leuk om te zien! Leuke mensen ook idd.

Wat heel anders en ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik zag net deze video van Jel.mer D.e B.oe.r (die een aantal jaar geleden ‘bekend’ geworden is als fitness- en reisblogger) en ik vond hem wel interessant ofzo, maar misschien ook omdat ik hier zelf sinds mijn vakantie over zit na te denken. Relaxte stem heeft hij wel, ik word er rustig van (maar anderen kunnen hier ook de kriebels van krijgen).

2 likes

Heb hem ook een hele tijd gevolgd.
Hij praat altijd met een soort hele serieuze toon waardoor ik soms niet weet of hij sarcastisch is of niet. (in dit filmpje is hij wel serieus denk ik)
Zijn ‘bakken met dikzakken’ serie vind ik vooral leuk.

Maar hij denkt ff wat anders dan de meeste mensen wat ik wel fijn vind, en ben het helemaal mee eens, ik volg liever ook zo min mogelijk nieuws, je hebt er gewoon niets aan, vaak houd ik er alleen maar een negatief gevoel aan over, waar ik gevoelig voor ben.

1 like
3 likes

Deze vrouw was een overtuigd lid van de kerk die feest viert bij begrafenissen en protestborden hebben met de vreselijkste woorden en verwensingen. Door te praten met mensen op twitter is ze helemaal omgedraaid en heeft ze de kerk verlaten.

5 likes

Dankje voor het delen! Ik gebruikte de filmpjes van deze familie vaak in mijn lessen om het gesprek met leerlingen aan te gaan. Ik wist wel wat 1 dochter in de zorg ging werken en daarna ook uit die kerk gestapt is.

1 like

Louis Theroux heeft meerdere documentaires over deze familie gemaakt waar zij ook in voorkomt (zowel voor als na het verlaten van de kerk). Ik heb wel eens kort stukjes ervan gezien maar zie net dat alle documentaires op NPO start staan dus misschien ook een aanrader.

1 like

Die vrouw :fire:
Alles wat ik vroeger wilde worden en echt een interessante video maar ook grappig.

En ze kan dus gewoon casual hiërogliefen lezen echt Omg

Wilde ik ff delen!

6 likes

Heb zojuist de veeg door m’n youtubelijst gehaald. Alle mommyvloggers eruit gegooid omdat ik er niet achter sta dat er oa geld over de rug van die kinderen verdiend wordt en deze jonge kinderen er zelf niet voor kiezen om met hun gezicht op internet te staan.
Dus tijd voor iets nieuws, iemand leuke (nederlandse) niet mommygerelateerde aanraders? :blush:

2 likes

Ooo dit is geweldig. Ze heeft ook haar eigen kanaal :heart_eyes: die house tour damn

1 like

haha oo tea
1 like

Ik heb net deze kant van YouTube ontdekt en ben gefascineerd

Doet me denken aan dit filmpje dat ik vroeger vaak keek

1 like

Elke vrijdagavond zit ik klaar voor een nieuwe video van The Meticulous Manicurist Nail Tutorials. NIET kijken als je niet tegen voeten kan!

Samenvatting

2 likes

Ken je Toe Bro al? Is misschien wel een mooie aanvullig anders :rofl:

1 like

Jooo, dat is wel hardcore :frowning: Maar die kende ik nog niet, thanks! Even kijken of ik dit niveau wel aan kan :joy: