YouTube aanraders

Ik wil dit ook doen

1 like

Jonge die heb ik letterlijk nét gekeken :ok_hand:t3:

Recommended pushed bij alle ffers hetzelfde

1 like

Oh, John Mulaney ^^

Oldie:

1 like

Ik heb echt genoten (bah) van dit filmpje: 3 jongens gaan dus naar een plek die bekend staat als super saai en dan gaan ze met die mensen die daar wonen een feestje organiseren en iedereen is zo Chill daar en T wordt allemaal heel mooi.

2 likes

Als je spannende verhalen, onopgeloste mysteries, ghost hunting en verlaten plekken leuk vind:

En dan vind ik vooral deze ‘paranormal’ series leuk:

Waardoor ik ook op het kanaal van Loey Lane kwam. Ze maakt ook hele leuke, enge en interessante video’s. Vooral de reactie video’s op wat er na haar buzzfeed aflevering gebeurde en over Mckamey manor (een spookhuis die neerkomt op legaal mensen martelen).

3 likes

Vroeger maakte zij allemaal plussize shoplogs en nu is ze de clout achterna :frowning: echt stom

Nu wil ik ook in een grot slapen met mijn hond. Is iig goedkoper dan een boshut #grotgirl
2 likes

The Proper People, als je van verlaten gebouwen etc. Houdt.
3 likes

Dagboek van Anne Frank in vlogvorm. Interessant gedaan

2 likes

volgende pandemie wil ik ook met m’n beste vriend opgesloten zitten en zulke kutdingen doen.

1 like

Maar had heeft ze toch ook echt?

Echt sick wat die Saro voor nummers maakt met enkel beatboxen :exploding_head:

2 likes

Ballerina danst door de lege straten van Amsterdam. De nationale opera en ballet is/zijn echt on fire deze periode :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Mijn favo hondenkanaal op dit moment! Er is ook een verveelde kat :sweat_smile:
1 like

Cody ko! Becommentarieert youtubers of andere dingen en altijd met veel humor.

Dit is een van m’n faves allertijden:

Maar hij heeft er super veel.

4 likes

Ik kakel ook altijd om hun ~gaming stream~ serie van het mega knullige Love Island spelletje:

2 likes

Ik kijk sinds een paar dagen filmpjes van hem. Ik vind het zo heerlijk klinken als hij Nederlands praat met zijn Amerikaanse accent.

7 likes

Ik wil mijn Duits graag weer wat opkrikken, heeft er iemand tips voor leuke Duitse youtubers? :smiley:

Het maakt me niet heel veel uit waarover, maar wat ik leuk vind om te kijken: vlogs, interieur, eten/koken, planten, sport

1 like

Up! Iemand tips voor Youtbubers van kleur? Ik merk dat ik wel wat meer diversiteit kan gebruiken.

Ik kijk zelf graag naar Bonnie. Verder heb ik weinig met make-up of mommyvloggers, maar vidn ik tweedehands, koken, eten, het huiselijke gewone leven leuk om te volgen.

1 like