Haha, hij is inderdaad niet voor tere zieltjes
Oooooh, shit man! Dit is ZEKER niet voor tere zieltjes, hahaha! Ik zag ingegroeide teennagels met bloed, wondjes, etc. en daar kan ik niet tegen. Ik blijf voorlopig maar bij tenen met veel tenenkaas onder de nagels Kijk jij de video’s van Toe Bro wel?
Jaa ik kijk wel! Ben ook dol op dr. Pimple Popper en zo
Omg heel naar voor die mensen, dat ze het zover hebben moeten laten komen. Maar heftig, ook hele amputaties enzo? Te heftig voor mij, maar ergens toch fascinerend ofzo.
Ik kijk best vaak filmpjes van the detail geek. Zo heerlijk om te zien hoe hij supervieze auto’s weer zo schoon krijgt.
De titel zegt het al wel haha, een HELE voormalige SCHOOL gehuurd op airbnb. Grappig om te zien, en ook de moeite waard vanwege een paar supermooie dronebeelden van Idaho in de herfst.
Ik kreeg het vorige week ook al suggestie
Ben onlangs Jessica Kent beginnen volgen. Zij is een Amerikaanse ex-heroïneverslaafde en heeft een aantal jaar in de gevangenis gezeten. Vind het echt interessant hoe zij hierover vertelt, ze maakt hele diepe video’s waarin ze vertelt hoe ze een baby kreeg in de gevangenis of waarin ze over haar verslaving spreekt, maar ook veel lichtere video’s over het leven in een gevangenis waaronder deze bv.
Krijg echt OITNB vibes bij haar kanaal. Echt een aanrader!
Hahahah love it!
Xiran Jay Zhao bespreekt alles wat er mis gaat in de film Mulan gezien vanuit de Chinese cultuur. Niet alleen in de verhaallijn maar ook details als verkeerde spelling en symboliek.
Er is ook een video over de 2020 versie, aanrader!
bedankt voor deze tip, ik ben helemaal fan van haar geworden. ik ga van de week de 1998 mulan weer kijken en dan nogmaals haar filmpje, wat een toffe vrouw zeg
Oké geen idee of iemand anders dit ook leuk vind haha maar ik vind conservatieve (Amerikaanse) christenen dus heel interessant (en vaak ook best wel zorgwekkend). Dit kanaal stond gisteren in mijn aanbevelingen en ik heb al heel veel videos gekeken. Het zijn hele uitgebreide videos over verschillende families en organisaties maar ze blijft over het algemeen wel heel respectvol.
Dit is zo ontspannend om naar te kijken, heerlijk! Bedankt voor de tip!
Heeft iemand nog aanraders voor youtubers die bewust met het milieu, duurzaamheid en besparen enzo bezig zijn?